Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #156.843
Deze lostrekken dan krijgt hij geen brandstof meer en gaat hij wel uit. Zal er wel iets van een bak onder houden of wat doeken omheen houden zodat je niet alles onder de brandstof hebt. Brandstof pomp zal hoogstwaarschijnlijk aangehangen zijn dus die kapt er ook vanzelf mee.
Screenshot_20250601_072212_Chrome.jpg

• #156.844

Wat is dit voor propoganda? De rente is 3.8%, de laatste keer dat het langdurig boven de 4% was is 2013 :roflol:

• #156.846
Sorry basic fit maar ik heb heel je toilet onder gekotst

• #156.848
Desondanks dat het een basic fit is zou ik altijd zuinig met andermans spullen omgaan.
Tevens dat je nog steeds @ basic fit traint is al niet slim.
Ik kon er niks aan doen man, ik ga snel switchen maar voor nu is het nog prima.

Ik heb ook alles opgeruimd.

• #156.849
  • #156.850
Desondanks dat het een basic fit is zou ik altijd zuinig met andermans spullen omgaan.
Tevens dat je nog steeds @ basic fit traint is al niet slim.
Wat is er zo erg aan de Basic Fit, buiten de mensen die er trainen en de toilet onderkotsen?

• #156.855
Waar ergens woon je dan, is er echt niks anders dan een basic fit op 10/15min rijden?
Ja bij mijn basic-fit trainen wel echt een aantal monsters die mij ook helpen pushen tot het gaatje, ga binnenkort kijken bij een meer bodybuilding gym gericht

• #156.858
Wat is er zo erg aan de Basic Fit, buiten de mensen die er trainen en de toilet onderkotsen?
Machine keuzes, mensen die er trainen geeft niet echt motivatie, druk dus veel wachten, als je een serieuze atleet bent train je gewoon niet @ basic fit dan wel alleen doordat daar veelal matrix staat wat gewoon een slechte bewegingspatroon heeft voor iemand die langer dan 3 maanden traint.

Kan me ook niet voorstellen dat er geen andere gym is in straal 15min met de auto rijden, maar vaak is het dat men dat niet zoekt maar dit kost je serieuze progressie.

Terug
Naar boven