XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #156.861
Machine keuzes, mensen die er trainen geeft niet echt motivatie, druk dus veel wachten, als je een serieuze atleet bent train je gewoon niet @ basic fit dan wel alleen doordat daar veelal matrix staat wat gewoon een slechte bewegingspatroon heeft voor iemand die langer dan 3 maanden traint.

Kan me ook niet voorstellen dat er geen andere gym is in straal 15min met de auto rijden, maar vaak is het dat men dat niet zoekt maar dit kost je serieuze progressie.
Moet je wel een rijbewijs hebben … :o

• #156.863
Kan iemand even laten weten aan Wesley dat dit echt niet oké is ??
IMG_20250603_115938.jpg

• #156.864
Nee, want die lul liet ons gelijk in de steek. Ik ben recalcitrant vandaag. 🤭

• #156.865
Kan iemand even laten weten aan Wesley dat dit echt niet oké is ??
IMG_20250603_115938.jpg
Ja kijk naar de bodybuilders van vroeger hoe die eruit zagen en met wat voor apparatuur hun trainde. Wesley heeft idd ook erg lang gewoon daar getraind.

Als je dat tegenwoordig niet hebt dan ziet het eruit.
Ow ik heb geen rijbewijs en ik schaam me er zelf er echt niet voor hoor, ik ben nog bezig en als ik het uiteindelijk maar haal. Kan prima alles op loopafstand doen en anders pak ik gewoon de fiets.

Wetende dat ik binnen nu en een jaar sowieso mijn rijbewijs heb.

• #156.866
Zonder training zie ik het niet lukken, inderdaad.

• #156.867
Er lopen bij elke Basic-Fit, BigGym en tegenwoordig GymOne ( allemaal sportscholen gevuld met hoofdzakelijk Matrix apparatuur en ongeveer hetzelfde slag mensen ) zoveel jongens die zoveel gespierder zijn dan de grotere leden op dit forum dat er kennelijk prima getraind kan worden.

Ik kan mij dus prima voorstellen dat als geld een ding is mensen kiezen voor zo een sportschool.

• #156.868
1 foto zoeken van wesley die verdwaald in de basic is. Gast heeft al 10+ jaar zijn eigen gym met de beste machines die er beschikbaar zijn, maar 1 foto zal idd een goed beeld geven dat wesley wekelijks in de basic te vinden is.

Matrix heeft een slechte ROM en rubberen handvaten waar je na 4 reps je grip al verliest, straps daaromheen werken niet dus succes met falen op kracht ipv grip. Nog niet gepraat over verschillende apparatuur van matrix die gewoon ontworpen zijn door iemand die niet traint en in de praktijk gewoon serieuze blessures gaat geven.

Wesleys gym:

Maar uiteraard gaat ie liever naar de basic.

• #156.869
Machines zijn sowieso ietwat gae.

• #156.870
  • #156.872
Dus wel honderden euros aan supps en gear spenderen, maar 2/3 tientjes meer voor een betere gym niet?

Prioriteiten verkeerd dan.
Anabolen plus een BasicFit abonnement zal onnoemelijk meer resultaat geven dan naturel trainen bij de beste sportschool ter wereld.

Overigens zijn er ook nog BasicFit vestigingen met Technogym apparatuur, iets waar jouw sportschool ook deels mee gevuld is.

Verder kom ik zelf ook niet graag bij de meeste van de genoemde sportscholen. Ik kan mij echter goed voorstellen dat er mensen zijn die dat wel doen.

• #156.875
Er lopen bij elke Basic-Fit, BigGym en tegenwoordig GymOne ( allemaal sportscholen gevuld met hoofdzakelijk Matrix apparatuur en ongeveer hetzelfde slag mensen ) zoveel jongens die zoveel gespierder zijn dan de grotere leden op dit forum dat er kennelijk prima getraind kan worden.

Ik kan mij dus prima voorstellen dat als geld een ding is mensen kiezen voor zo een sportschool.
Bijkomend voordeel zijn de sletjes in hun strakke gymshark leggings/shorts :ds:

• #156.876
Mijn GymOne is echt een dikke prima gym.

• #156.877
1 foto zoeken van wesley die verdwaald in de basic is.
Gast heeft al 10+ jaar zijn eigen gym met de beste machines die er beschikbaar zijn, maar 1 foto zal idd een goed beeld geven dat wesley wekelijks in de basic te vinden is.

Matrix heeft een slechte ROM en rubberen handvaten waar je na 4 reps je grip al verliest, straps daaromheen werken niet dus succes met falen op kracht ipv grip. Nog niet gepraat over verschillende apparatuur van matrix die gewoon ontworpen zijn door iemand die niet traint en in de praktijk gewoon serieuze blessures gaat geven.

Wesleys gym:

Maar uiteraard gaat ie liever naar de basic.
Nou vooruit, hier heb je 4 foto's.
IMG_20250603_122125.jpg

Dat gemiep van jou altijd over naar welke sportschool iemand zou moeten gaan. Laat iedereen dat toch lekker voor zichzelf beslissen.
Zoals eerder al aangehaald trainen er genoeg monsters in de basic fit, dus kennelijk zal het toch wel lukken om ook daar goede trainingen neer te zetten.

• #156.879
Nou vooruit, hier heb je 4 foto's.
IMG_20250603_122125.jpg

Dat gemiep van jou altijd over naar welke sportschool iemand zou moeten gaan. Laat iedereen dat toch lekker voor zichzelf beslissen.
Zoals eerder al aangehaald trainen er genoeg monsters in de basic fit, dus kennelijk zal het toch wel lukken om ook daar goede trainingen neer te zetten.
Ik vermoed dat dit allemaal dezelfde dag gemaakt is en hij zijn merchandise wilde promoten 💁

Wat ben je toch altijd bot tegen mij, vind het wel wat hebben. Zullen we elkaar keer wat complimentjes geven en kijken of we een band kunnen opbouwen 🫶

Terug
Naar boven