MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #156.883
IMG_20250603_122125.jpg
Hé, Zoolander!

Zdf Duckface GIF by Heute-Show

• #156.887
Machine keuzes, mensen die er trainen geeft niet echt motivatie, druk dus veel wachten, als je een serieuze atleet bent train je gewoon niet @ basic fit dan wel alleen doordat daar veelal matrix staat wat gewoon een slechte bewegingspatroon heeft voor iemand die langer dan 3 maanden traint.

Kan me ook niet voorstellen dat er geen andere gym is in straal 15min met de auto rijden, maar vaak is het dat men dat niet zoekt maar dit kost je serieuze progressie.
Bij mij is het andersom, fatsoenlijke gym is nog geen 10min rijden, elke andere gym 35+ 👌🏻

• #156.888
Bij mij is het andersom, fatsoenlijke gym is nog geen 10min rijden, elke andere gym 35+ 👌🏻
Ja dat is ideaal en rijd zelf ook enkel 15min voor een betere gym dan een die 2 straten verderop zit. Eind vd rit is dit 2.5 uur extra wekelijks, maar je haalt dit deels eruit in de minder drukte dus sneller klaar en betere machines is gewoon meer gains. Tevens train ik ook fijner als er serieuze mensen om mij heen trainen dan random mensen die maar wat doen.

• #156.889
Staat een vrouw bb rows te doen op een bench. Er is verder niemand dus ze staat niemand in de weg.
Toch geeft dit een gevoel van nagels op een krijt bord.

• #156.893
Met het rugvlak tussen de benen. En pakt dan de stang uit de bench en gaat gewoon rows doen. Erg naar gezicht.
Ik denk nog: niet heel gek om een plat benchbankje te gebruiken als steun voor je dumbbell row... Tot je dit schreef 🤣

• #156.898
Niet helemaal verpest maar iemand wou een grapje uithalen bij de eerste set bankdrukken waar mee ik voor een PR wou gaan. Ik wou de barbell uit de steunen pakken maar diegene hield 1 kant tegen dus legde ik de barbell gelijk weer terug. Dit koste wat kracht en ik raakte de focus kwijt. 2e set wel 1 herhaling meer kunnen doen.

• #156.899
Niet helemaal verpest maar iemand wou een grapje uithalen bij de eerste set bankdrukken waar mee ik voor een PR wou gaan. Ik wou de barbell uit de steunen pakken maar diegene hield 1 kant tegen dus legde ik de barbell gelijk weer terug. Dit koste wat kracht en ik raakte de focus kwijt. 2e set wel 1 herhaling meer kunnen doen.
Het is in deze situatie wel gegrond om "per ongeluk" een schijf op z'n dikke teen te laten vallen.

Terug
Naar boven