Gast 166060
Huge Freak
- Waardering
- 8.689
The place to be. Kom soms amper aan trainen toe zoveel mooisEr komt over enige een Basic Fit bij mij in de buurt...
🤭
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
The place to be. Kom soms amper aan trainen toe zoveel mooisEr komt over enige een Basic Fit bij mij in de buurt...
🤭
Als je wat vaker naar de gym, en dan met name de Gaysic Fit, zou gaan, wel.
No shitDat is van deze.
![]()
Train jij dan?Er komt over enige een Basic Fit bij mij in de buurt...
🤭
Vandaag nog!
Geloof er niets van
Bij mij is het andersom, fatsoenlijke gym is nog geen 10min rijden, elke andere gym 35+ 👌🏻Machine keuzes, mensen die er trainen geeft niet echt motivatie, druk dus veel wachten, als je een serieuze atleet bent train je gewoon niet @ basic fit dan wel alleen doordat daar veelal matrix staat wat gewoon een slechte bewegingspatroon heeft voor iemand die langer dan 3 maanden traint.
Kan me ook niet voorstellen dat er geen andere gym is in straal 15min met de auto rijden, maar vaak is het dat men dat niet zoekt maar dit kost je serieuze progressie.
Ja dat is ideaal en rijd zelf ook enkel 15min voor een betere gym dan een die 2 straten verderop zit. Eind vd rit is dit 2.5 uur extra wekelijks, maar je haalt dit deels eruit in de minder drukte dus sneller klaar en betere machines is gewoon meer gains. Tevens train ik ook fijner als er serieuze mensen om mij heen trainen dan random mensen die maar wat doen.Bij mij is het andersom, fatsoenlijke gym is nog geen 10min rijden, elke andere gym 35+ 👌🏻
Ik weet niet wat ik mij hierbij moet voorstellen tbhStaat een vrouw bb rows te doen op een bench. Er is verder niemand dus ze staat niemand in de weg.
Toch geeft dit een gevoel van nagels op een krijt bord.

Met het rugvlak tussen de benen. En pakt dan de stang uit de bench en gaat gewoon rows doen. Erg naar gezicht.Ik weet niet wat ik mij hierbij moet voorstellen tbh
Ze staat bovenop een bench?
Is ze zo lelijk?Met het rugvlak tussen de benen. En pakt dan de stang uit de bench en gaat gewoon rows doen. Erg naar gezicht.

Ik denk nog: niet heel gek om een plat benchbankje te gebruiken als steun voor je dumbbell row... Tot je dit schreef 🤣Met het rugvlak tussen de benen. En pakt dan de stang uit de bench en gaat gewoon rows doen. Erg naar gezicht.
De bench ernaast pakken en gaan squaten.Met het rugvlak tussen de benen. En pakt dan de stang uit de bench en gaat gewoon rows doen. Erg naar gezicht.
Nou ze was nogal wat op leeftijd. Voor hoe oud ik vermoed dat ze is viel het allemaal wel mee. Maar ik moet er wel geld op toen krijgen. Of wat vials.
Jaja jij doet alles wat los en vast zit.Nou ze was nogal wat op leeftijd. Voor hoe oud ik vermoed dat ze is viel het allemaal wel mee. Maar ik moet er wel geld op toen krijgen. Of wat vials.
Ook ik heb standaarden. Wat die zijn laat ik even in het midden.
Het is in deze situatie wel gegrond om "per ongeluk" een schijf op z'n dikke teen te laten vallen.Niet helemaal verpest maar iemand wou een grapje uithalen bij de eerste set bankdrukken waar mee ik voor een PR wou gaan. Ik wou de barbell uit de steunen pakken maar diegene hield 1 kant tegen dus legde ik de barbell gelijk weer terug. Dit koste wat kracht en ik raakte de focus kwijt. 2e set wel 1 herhaling meer kunnen doen.
Als een frisbee op het schedeltje.Het is in deze situatie wel gegrond om "per ongeluk" een schijf op z'n dikke teen te laten vallen.