Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #156.901
Het is in deze situatie wel gegrond om "per ongeluk" een schijf op z'n dikke teen te laten vallen.

Het zijn iig geen leuke grappen meer en ook wel een beetje gevaarlijk, je verwacht het niet van een oude man van ergens in de 70. Ik bleef wel kalm maar heb wel gezegd dat het geen leuke grap was.

• #156.902
Niet helemaal verpest maar iemand wou een grapje uithalen bij de eerste set bankdrukken waar mee ik voor een PR wou gaan. Ik wou de barbell uit de steunen pakken maar diegene hield 1 kant tegen dus legde ik de barbell gelijk weer terug. Dit koste wat kracht en ik raakte de focus kwijt. 2e set wel 1 herhaling meer kunnen doen.
Paar stompen op zijn neus en dan zeggen 'grapje'

• #156.903
Het zijn iig geen leuke grappen meer en ook wel een beetje gevaarlijk, je verwacht het niet van een oude man van ergens in de 70. Ik bleef wel kalm maar heb wel gezegd dat het geen leuke grap was.
Ik snap dit dus niet, het zou nooit in m'n hoofd opkomen om dat soort "geintjes" uit te halen, al helemaal niet bij onbekenden.

Als je zoiets doet als die man ben je dan heel dom, begrijp je niet wat je doet of een ongeloofelijke lul?

Jouw reactie is erg netjes, hulde!

• #156.904
Dikke eiwitfart boven z'n hoofd laten als ie aan benchen is. Dat zal em leren!

• #156.905
En dan wil je net opstijgen, sta je klaar op de startbaan, meld de captain dat er een lichtje is gaan branden die niet uitgaat.
Start afgebroken en nu staan we stil op de tarmac.

Gelukkig hadden we al slechts een uur vertraging door gekut van Grieks grondpersoneel.

• #156.906
Nou dan gaan we deze maar eens proberen.
20250607_131308.jpg

Duurt lang

Laatst bewerkt:
  • #156.909
Uiteindelijk 2,5 uur op de grond gestaan. Rechtermotor deed moeilijk, td kwam, fixte het en toen konden we.

• #156.910
Net op de wc schiet me ineens de kramp snoei hard in mijn buikspieren. Heel naar dit.

• #156.911
Mijn condoom scheurde bij de Ghanese vriendin en ze is haar menopauze nog niet voorbij.

• #156.918
Is er uberhaupt iemand die die logs serieus volgt?

• #156.920
Vriendin had azijn in de water koker zitten gister avond. Ik wou net mijn cor maken en ze zegt wacht daar zit azijn in om te ontkalken. Ik oh nou daar heb ik dus gister mijn oats mee gemaakt. Vond het al raar smaken.

Terug
Naar boven