MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Stomme verkoudheid die door heeft gezet, met als gevolg koorts en een hoop gesnotter..:mad:

Boete binnen vandaag ...

Gemeten snelheid: 93km/u
Gecorrigeerde snelheid: 87km/u
Toegestane snelheid: 50km/u

2de schrijven, met vraag tot betaling van 185euro, volgt

:mad:

ach ja, mag mijn rijbewijst toch houden, dat is ook al iets

Vind 185 euro eigenlijk best meevalle voor 43 km per uur te hard. Ging een keer met scooter 70 en had al 160

blarg achterlijk koud, volgende week weer iedere dag om 7:45 vertrekken met de fiets..

fijn

Vind 185 euro eigenlijk best meevalle voor 43 km per uur te hard. Ging een keer met scooter 70 en had al 160

Bwah ...

Het is daar gewoon om te flitsen dat ze daar staan. Vroeger mocht je er
gewoon 90... toen ineens 70 en sinds 2 jaar nog maar 50. Geen mens wat
daar 50 doet. En zeker niet om 6u 's morgens.

En normaal zie je ze altijd wel staan maar deze keer hadden ze me langs voor
gepakt. Zij zagen mij eerder dan ik hun :p

Boete binnen vandaag ...

Gemeten snelheid: 93km/u
Gecorrigeerde snelheid: 87km/u
Toegestane snelheid: 50km/u

2de schrijven, met vraag tot betaling van 185euro, volgt

:mad:

ach ja, mag mijn rijbewijst toch houden, dat is ook al iets
****, gelukzakken in NL. Je zou blij moeten zijn, ik ga voor gelijkaardig rijbewijs kwijt zijn en boete minstens 3x zo hoog tot zelfs 25x dat bedrag.

Nog steeds niet heel fit, dus weer niet trainen vandaag..

****, gelukzakken in NL. Je zou blij moeten zijn, ik ga voor gelijkaardig rijbewijs kwijt zijn en boete minstens 3x zo hoog tot zelfs 25x dat bedrag.

Hehehe, ik ben een Belg kerel ;)

Enige reden waarom ik er zo vanaf kom is omdat het buiten de bebouwde kom was ;)

Hehehe, ik ben een Belg kerel ;)

Enige reden waarom ik er zo vanaf kom is omdat het buiten de bebouwde kom was ;)
:fuu:
Waar ik geflitst was is grote baan binnen laatste meters van bebouwde kom waar er niet eens een voetpad is:rolleyes:
Baan dan scheiding van 1-2 meter, dan fietspad en dan huizen met een voortuintje (en grote tuin langs achter) en de kids zitten daar natuurlijk steeds in de achtertuin.

Al 2 weken niet getraind, eet max 1000 kcal per dag. Voel me weak en klein :( ben al zeker een paar kilo kwijt.

Ziek zijn is khuutt

:fuu:
Waar ik geflitst was is grote baan binnen laatste meters van bebouwde kom waar er niet eens een voetpad is:rolleyes:
Baan dan scheiding van 1-2 meter, dan fietspad en dan huizen met een voortuintje (en grote tuin langs achter) en de kids zitten daar natuurlijk steeds in de achtertuin.

Damn, ja kerel, dan ben je ****ed up. Als het de eerste keer is, kan het nog
meevallen. Je kan trouwens beroep doen op een advocaat (via je rechtsbijstand).
Deze gaat dan mee naar de politierechtbank, zou ik zeker doen, kan in je voordeel uitpakken

Werkgever schrapt 600 banen. Ben ik er bij of niet?
Niet alleen mijn dag verpest...

Damn, ja kerel, dan ben je ****ed up. Als het de eerste keer is, kan het nog
meevallen. Je kan trouwens beroep doen op een advocaat (via je rechtsbijstand).
Deze gaat dan mee naar de politierechtbank, zou ik zeker doen, kan in je voordeel uitpakken
Heb ik aan gedacht maar kost dan weer ****ing veel geld voor advocaat en ondanks dat ik niet werk kan ik er geen pro deo krijgen.

---------- Post toegevoegd Thu 2 Feb 2012 om 13:44 ----------

Werkgever schrapt 600 banen. Ben ik er bij of niet?
Niet alleen mijn dag verpest...
http://www.hln.be/hln/nl/942/Econom...hertewerkstelling-van-personeel-Bekaert.dhtml

Heb ik aan gedacht maar kost dan weer ****ing veel geld voor advocaat en ondanks dat ik niet werk kan ik er geen pro deo krijgen.

Kost je geen euro kerel ... daarom dient die rechtsbijstandverzekering.
Check maar eens even bij je verzekeringsagent

Terug
Naar boven