XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #157.221
Tbh vind ik airco geen luxe meer hoor. Zeker niet als je, net als ons, met een klein nieuw lid in het gezin zit :D Paar jaar terug airco's op gelijkvloers en slaapkamer/dressing geplaatst en heb al een beetje spijt dat ik op de bovenste verdieping (waar de kleine zijn slaapkamer is) ook niet heb gedaan. Al was het toen ook al €7-8k maar beste investering. Heel de dag thuiswerken in frisse omgeving, zalig.
Ik zou ook niet zonder willen! Maar ik begrijp het wel als budget een limiterende factor is dat iemand dan nu kiest voor betere kwaliteit vloeren of keukenmateriaal bijvoorbeeld.

• #157.222
Ik zou ook niet zonder willen! Maar ik begrijp het wel als budget een limiterende factor is dat iemand dan nu kiest voor betere kwaliteit vloeren of keukenmateriaal bijvoorbeeld.
Dan zou ik eerder wachten met de nieuwe vloer dan de airco. Ervan uitgaande dat er reeds een vloer ligt :D

• #157.223
Het weerbericht voorspelt mogelijk flinke hagelstenen in ons deel van Nederland. Gisteren zag ik beelden uit Oostenrijk en het is te hopen dat moeder Natuur zich hier een beetje kan afremmen.

• #157.224
Het weerbericht voorspelt mogelijk flinke hagelstenen in ons deel van Nederland. Gisteren zag ik beelden uit Oostenrijk en het is te hopen dat moeder Natuur zich hier een beetje kan afremmen.
Nu nog 40 graden hier, maar de bullseye lijkt ook op ons af te komen. Ik hoop met je mee

• #157.225
Vriendin heeft een leenauto tot haar nieuwe auto klaar is. Uitlaat er onder weg gedonderd. Net een trekker.

• #157.226
"Kut jeugd" wat met 3 man een thee kransje houd op de plate loaded chest press

• #157.233
Dat wel. Minderjarigen mogen hier maar in 1 tijdsvak sporten per dag als er medewerkers zijn. dus zondag mogen ze niet en dus ook niet 24/7.
Dat is elke keer als ik deze commerciële gym kom mijn grootste ergernis

• #157.235
Hier is zelfs 5-6 man de laatste tijd, op bepaalde uren, geen uitzondering meer :emo:
Vind trainen met 2 al k u t, hoe dan.
Heb het net geen 2 maand volgehouden af en toe met iemand te trainen. Maar merkte dat ik al voor we begonnen over de zeik was op hem omdat hij te laat kwam bijna elke keer. En dan ook altijd een kut prestatie leveren en kloten. Na 4 week sprak ik amper een hele zin tegen hem tijdens de training had hem maar geappt dat hij maar lekker in zijn eentje ging met dat gekloot alsmaar.
Kreeg meteen een opmerking nou zullen die anabolen wel zijn met je kut humeur. Kon hem wel smoren.

Laatst bewerkt:
  • #157.236
Heb een het net geen 2 maand volgehouden af en toe met iemand te trainen. Maar merkte dat ik al voor we begonnen over de zeik was op hem omdat hij te laat kwam bijna elke keer. En dan ook altijd een kut prestatie leveren en kloten. Na 4 week sprak ik amper een hele zin tegen hem tijdens de training had hem maar geappt dat hij maar lekker in zijn eentje ging met dat gekloot alsmaar.
Kreeg meteen een opmerking nou zullen die anabolen wel zijn met je kut humeur. Kon hem wel smoren.
Ja is irritant man, ik werk zelf onregelmatig dus vaak verschillende tijden. Ik train wel echt het liefst vroeg met 1 maaltijden op.

Heel af en toe een keer trainen met iemand kan, maar vervolgens gaat het wel je training in de weg zitten. Vaak is het dan ook “wie” het meest kan drukken en dat soort onzin.

• #157.237
Ja is irritant man, ik werk zelf onregelmatig dus vaak verschillende tijden. Ik train wel echt het liefst vroeg met 1 maaltijden op.

Heel af en toe een keer trainen met iemand kan, maar vervolgens gaat het wel je training in de weg zitten. Vaak is het dan ook “wie” het meest kan drukken en dat soort onzin.
Omdat jij altijd zwakker bent bedoel je?

• #157.238
Heb een het net geen 2 maand volgehouden af en toe met iemand te trainen. Maar merkte dat ik al voor we begonnen over de zeik was op hem omdat hij te laat kwam bijna elke keer. En dan ook altijd een kut prestatie leveren en kloten. Na 4 week sprak ik amper een hele zin tegen hem tijdens de training had hem maar geappt dat hij maar lekker in zijn eentje ging met dat gekloot alsmaar.
Uw karakter doet mij altijd denken aan Tommy DeVito in de film Goodfellas...

Terug
Naar boven