apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Die van mij was 5 jaar geleden €1000. Dats incl ijskoudwater tap, ijsblokjes en crushed ijs.
Zal vast wel verdubbeld zijn in 5 jaar.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die van mij was 5 jaar geleden €1000. Dats incl ijskoudwater tap, ijsblokjes en crushed ijs.
Dat dacht jij ook van badkamermeubels...
Als de intentie is om er echt langere tijd te wonen is een stukje kwaliteit wel aan te raden wat mij betreft. Zeker voor zaken als een keuken en een vloer.Heb daar nog niet te veel naar gekeken. Keuken wilde we ook eigenlijk nog een paar jaar uitstellen, maar we willen de vloer beneden doen en mijn vriendin wilt de keuken straks in een andere layout dan nu, dus leidingen verleggen ect wat dus niet meer netjes kan als de vloer er in ligt. Het liefst willen we ook een houten vloer, dat zijn ook geen leuke grappen.
Het helpt ook niet dat ik zelf ook altijd wel voorstander ben van net iets meer uitgeven aan een kwaliteitsproduct dan de goedkoopste versie nemen en spijt krijgen.
😂. Welkom bij de club. Het is mij ook nog altijd een raadsel waarom ik mij de les laat lezen door een bijna-dwerg van 1.54 meter hoog.Maar ik heb inmiddels ook wel door dat mijn imput alleen belangrijk is als het overeen komt met haar wensenanders niet.
als je het geld nu hebt zou ik het direct doen. Over 3-4 jaar betaal je namelijk zo 15-20% meer.Die vallen wel mee toch? Heb daar nog niet te veel naar gekeken. Keuken wilde we ook eigenlijk nog een paar jaar uitstellen, maar we willen de vloer beneden doen en mijn vriendin wilt de keuken straks in een andere layout dan nu, dus leidingen verleggen ect wat dus niet meer netjes kan als de vloer er in ligt. Het liefst willen we ook een houten vloer, dat zijn ook geen leuke grappen.
Het helpt ook niet dat ik zelf ook altijd wel voorstander ben van net iets meer uitgeven aan een kwaliteitsproduct dan de goedkoopste versie nemen en spijt krijgen.
Maar ik heb inmiddels ook wel door dat mijn imput alleen belangrijk is als het overeen komt met haar wensenanders niet.
Hmm, ja ik dacht ook aan zo'n €1500 We willen geen koudwatertap, ijsmachine ect maar wel een kleine wijnkoelkast.Die van mij was 5 jaar geleden €1000. Dats incl ijskoudwater tap, ijsblokjes en crushed ijs.
Zal vast wel verdubbeld zijn in 5 jaar.
Ja fair enough 🤣 al was dat vooral het badkamermeubel, het bad, douche en tegels ect lijken redelijk op mijn schatting uit te komen.
Die van mij betaald gerust €5000 meer voor mooie details en skipt dan de airco terwijl ik die €5000 liever investeer in de airco.Nee, klopt ook. Als ik mijn vriendin de keuze niet had gelaten waren wij ook stukken goedkoper uit geweest.
Als de intentie is om er echt langere tijd te wonen is een stukje kwaliteit wel aan te raden wat mij betreft. Zeker voor zaken als een keuken en een vloer.
Breur, een ijsblokjes machine is geweldig. You will thank me later.Hmm, ja ik dacht ook aan zo'n €1500 We willen geen koudwatertap, ijsmachine ect maar wel een kleine wijnkoelkast.
3k voor een wijnkoelkast?! Wut.Toevallig gaan wij volgend jaar de gehele beneden verdieping verbouwen en zijn nu ook bezig met project keuken. Je kunt vooral besparen op apparatuur, merken zoals bosch/miele zijn gewoon goed, maar ze hebben apparatuur van gucci en die zijn onbetaalbaar. Hebben een complete keuken 5m breed inc keuken eiland 1.10-2.70 formaat met degelijk apparatuur en een dekton keuken blad voor 23k inc montage. Vond het nogal wat, maar ook mijn vriendin wist vooraf exact wat ze wilde en was zero discussie mogelijk. Keukenblad kan je ook enorm op besparen als je kunststof pakt, maar dat dekton oogt erg mooi en in elke look te krijgen.
Konden kleine 20% op de eerste offerte eraf lullen. Enigste wat we niet hebben is in het keuken eiland een “wijnkoelkast”, niet dat we wijn drinken alleen wilde het voor de blikjes energie/pepsi. Helaas kost die vrij kleine koelkast 3k en dat werd me iets teveel.
Breur, een ijsblokjes machine is geweldig. You will thank me later.
Prijs na wat hun als start wilde. Maar het is wel echt een keuken met alles erop en eraan en vrij groot. Uiteraard je kan het zo gek maken als je wilt, maar voor 20-25k heb je altijd je droomkeuken, alhoewel dat ook wel mag aangezien ik het nogal wat geld vond.3k voor een wijnkoelkast?! Wut.
Maar 23k inclusief montage en dan 20% voor wat je beschrijft valt nog enigsinds in de buurt van wat we begroten, of is dat al de prijs na de 'korting'?
Plaatsen willen we zo veel mogelijk zelf doen, mogelijk ook apparatuur en onderdelen zoals het blad en de kasten bij verschillende verkopers bestellen.
Snap hem wel, maar slechte ervaringen mee.
Als wij voor 20k onze droomkeuken hebben met zelf plaatsen zijn we tevreden denk ik. Dat is wel 20k echt begin tot eind inclusief alles dan, maar ik hoop dat dat lukt.Prijs na wat hun als start wilde. Maar het is wel echt een keuken met alles erop en eraan en vrij groot. Uiteraard je kan het zo gek maken als je wilt, maar voor 20-25k heb je altijd je droomkeuken, alhoewel dat ook wel mag aangezien ik het nogal wat geld vond.
Veel zelf kunnen scheelt zo ontzettend veel geld! Erg mooi als dat kan.Ja fair enough 🤣 al was dat vooral het badkamermeubel, het bad, douche en tegels ect lijken redelijk op mijn schatting uit te komen.
Alles bij elkaar rekenen we een 10-11k geschat voor de badkamer waarvan 2.5k voor het aanleggen van leidingwerk door een loodgieter omdat het nu een slaapkamer is. De rest doen we alles zelf.
Haha! Het stijl versus praktisch verhaal. Ik denk dat vrijwel elk huishouden dit kent. Zo eindigde ik met een koelkast van ruim €4000,-. Niet omdat deze mij zelf mijn drinken brengt. Nee, omdat deze zo mooi is. Ik zie het verschil niet tussen deze en het model dat de helft kost, maar ach.Die van mij betaald gerust €5000 meer voor mooie details en skipt dan de airco terwijl ik die €5000 liever investeer in de airco.
Wat een mooi plan! Leuk, ik hoop dat het zo uitpakt voor jullie.Ja zeker, we verwachten minimaal 10+ jaar. Het is een grote stap, het is toekomstbestendig en als alles lekker loopt zouden we er zomaar 20+ jaar kunnen blijven. De vorige eigenaren zijn er op vergelijkbare leeftijd komen wonen, hebben hun kinderen daar grootgebracht(die zijn nu onze leeftijd) en gaan er na bijna 30 jaar uit om dichter bij de stad te wonen. Dat zou ik geen gekke toekomst vinden.
die wijnkoelkast kan je ook bij Macro of Sligro kopen. Komen soms in de aanbiedingToevallig gaan wij volgend jaar de gehele beneden verdieping verbouwen en zijn nu ook bezig met project keuken. Je kunt vooral besparen op apparatuur, merken zoals bosch/miele zijn gewoon goed, maar ze hebben apparatuur van gucci en die zijn onbetaalbaar. Hebben een complete keuken 5m breed inc keuken eiland 1.10-2.70 formaat met degelijk apparatuur en een dekton keuken blad voor 23k inc montage. Vond het nogal wat, maar ook mijn vriendin wist vooraf exact wat ze wilde en was zero discussie mogelijk. Keukenblad kan je ook enorm op besparen als je kunststof pakt, maar dat dekton oogt erg mooi en in elke look te krijgen.
Konden kleine 20% op de eerste offerte eraf lullen. Enigste wat we niet hebben is in het keuken eiland een “wijnkoelkast”, niet dat we wijn drinken alleen wilde het voor de blikjes energie/pepsi. Helaas kost die vrij kleine koelkast 3k en dat werd me iets teveel.
Breur, dubbele ovens zijn geweldig. You will thank me later.Als wij voor 20k onze droomkeuken hebben met zelf plaatsen zijn we tevreden denk ik. Dat is wel 20k echt begin tot eind inclusief alles dan, maar ik hoop dat dat lukt.
Hoeft verder ook niet enorm bijzonder te zijn, geen dubbele ovens, geen extreem groot eiland, geen dubbele wasbak of kraan. Maar ook geen Ikea kwaliteit en wel een blad dat over 10+ jaar ook nog mooi is.
Inderdaad.Breur, dubbele ovens zijn geweldig. You will thank me later.
Ik niet vriendin wel veel, soms ook taarten.Bak of kook je veel? Zo niet dan is het toch overbodig. Airfryer en klaar. 👌
Daar heb je tot op zekere hoogte wel gelijk in, met een grote Airfryer heb je al snel genoeg aan 1 goede oven.Bak of kook je veel? Zo niet dan is het toch overbodig. Airfryer en klaar. 👌
Alleen mannen kiezen een optimale keuken.Een keuken is voor een vrouw hetzelfde als hoe mannen naar een auto kijken. Zelf wil je ook niet in een fiat panda rijden en liefst alle opties die er zijn, nou zo zijn vrouwen ook.
Jij gebruikt ook niet alle opties die je auto heeft, net zo min als een vrouw dat ook niet doet bij een keuken maar wel erop wilt hebben.
Tbh vind ik airco geen luxe meer hoor. Zeker niet als je, net als ons, met een klein nieuw lid in het gezin zitVeel zelf kunnen scheelt zo ontzettend veel geld! Erg mooi als dat kan.
Haha! Het stijl versus praktisch verhaal. Ik denk dat vrijwel elk huishouden dit kent. Zo eindigde ik met een koelkast van ruim €4000,-. Niet omdat deze mij zelf mijn drinken brengt. Nee, omdat deze zo mooi is. Ik zie het verschil niet tussen deze en het model dat de helft kost, maar ach.
Een airco is wel echt een aanrader wat mij betreft. Maar als het op budget aankomt is dat een luxe artikel en iets dat ook later kan, denk ik.
Wat een mooi plan! Leuk, ik hoop dat het zo uitpakt voor jullie.
Paar jaar terug airco's op gelijkvloers en slaapkamer/dressing geplaatst en heb al een beetje spijt dat ik op de bovenste verdieping (waar de kleine zijn slaapkamer is) ook niet heb gedaan. Al was het toen ook al €7-8k maar beste investering. Heel de dag thuiswerken in frisse omgeving, zalig.