MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #157.241
  • #157.242
Als ik al train met de vrouw thuis (heb een home gym tegenwoordig) is al recept voor irritaties aan weerszijden.
Bij mij in de gym is er ook een gast die sinds kort zijn vriendin meeneemt naar zijn trainingen. Het lijkt alsof hij haar elke dag aan d'r haren heeft meegesleurd, want veel zin lijkt ze er nooit in te hebben. Na twee oefeningen kijken ze allebei alsof er onweer op komst is. :o

• #157.243
Bij mij in de gym is er ook een gast die sinds kort zijn vriendin meeneemt naar zijn trainingen. Het lijkt alsof hij haar elke dag aan d'r haren heeft meegesleurd, want veel zin lijkt ze er nooit in te hebben. Na twee oefeningen kijken ze allebei alsof er onweer op komst is. :o
Als je beide een andere trainingsintensiteit hanteert en een schema hebt wat te veel verschilt van elkaar kun je maar beter apart trainen. We kunnen elkaar wel goed helpen met spotten, en daar houden wij het dan ook bij.

• #157.244
Gemeente is weer bezig....

• #157.250
Lastig eten met een verdoofde bek (3 verstandskiezen eruit). verdoving duurt al bijna 5 uur???

Ik wil gewoon eten gofferdomme

gopher-hey.gif

• #157.255
Dicht

• #157.260
Verkeer vandaag rond Amsterdam, holy crap.

Stukje van 80km snelweg zou volgens de navi 2 uur duren, met de motor 50 minuten van de eindtijd afgereden.

Sterkte voor iedereen in de auto die er in staat.

Terug
Naar boven