- Waardering
- 8.297
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
What happened?De kleine een arm in de gips.
** Verborgen inhoud: niet zichtbaar in quote **
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
What happened?De kleine een arm in de gips.
Op de laatste schooldag was hij al eens een keer keihard gevallen en hij klaagde een beetje van pijn maar we hebben er toen niet echt bij stilgestaan gehad maar gisteren viel hij nog eens op dezelfde plek en schreeuwde het zo hard uit dat we nu wel meteen zagen dat er iets scheelde, het blijkt nu dus een kleine fractuur te zijn.
Op zich is het ook gewoon een normaal verschijnsel hoor, dat kinderen hard vallen en iets kunnen breken. Hoeft er niet per se iets met z'n botten of voeding aan de hand te zijn.Op de laatste schooldag was hij al eens een keer keihard gevallen en hij klaagde een beetje van pijn maar we hebben er toen niet echt bij stilgestaan gehad maar gisteren viel hij nog eens op dezelfde plek en schreeuwde het zo hard uit dat we nu wel meteen zagen dat er iets scheelde, het blijkt nu dus een kleine fractuur te zijn.
Niet de sterke botten van de papa en ik denk dat zijn kieskeurige voeding er toch voor een groot deel tussenzit 😞
Ja das er een van jou. 😌De kleine een arm in de gips.
Gaan we samen een dmt lab opzetten?Echt hoe moeilijk is het om een fucking school te runnen. Keer op keer wordt er niet naar het personeel geluisterd, goede docenten die vertrekken, poep wat terug komt want tekorten. Nu hebben ze mij 4x achter elkaar gewoon keihard genegeerd en onmogelijke taken gegeven en klassen er bij waardoor ik flink overuren ga maken volgend schooljaar. En dat in 1 maand tijd. Het jaar daarvoor was ook niet best. Het jaar afgesloten met: "wil je dit doen?" > "nee, maar moet ik toch, dus doe mij x maar." > "ok, jij krijgt x en y".
De eerste sollicitaties zijn de deur uit. Niet dat andere scholen veel beter zijn, volgend schooljaar een lerarenbeurs aanvragen en een andere opleiding doen om het onderwijs uit te gaan.

@yasmine heeft vast de oplossing
En mescaline niet te vergeten! Moet wel wat variatie hebben, en hoe beter dan het meest zeldzame goedje waar je zelf de straaprijs van kan bepalen.

Fijn zulke waardeloze huisartsen. Zitten er toch wat bijzondere figuren van tussen. Geen fysio ernaast die zegt dat ze kalm aan moet doen?Dat was dus niet grappig volgens mijn vriendin.
ook maar raar vinden dat ze nogsteeds last van haar rug heeft. 2 keer door haar rug gegaan afgelopen 2 maand en nog die aanrijding. Huisarts is ook een mong**l dat hij daar tramadol voor geeft zodat ze kan werken inplaats van zeggen dat ze rust moet nemen.
Geef mij het nummer van die huisarts. Heb ook wat last van mijn rug.Dat was dus niet grappig volgens mijn vriendin.
ook maar raar vinden dat ze nogsteeds last van haar rug heeft. 2 keer door haar rug gegaan afgelopen 2 maand en nog die aanrijding. Huisarts is ook een mong**l dat hij daar tramadol voor geeft zodat ze kan werken inplaats van zeggen dat ze rust moet nemen.
![]()
![]()
Nee wil ze niet heen.Fijn zulke waardeloze huisartsen. Zitten er toch wat bijzondere figuren van tussen. Geen fysio ernaast die zegt dat ze kalm aan moet doen?
Fijn zulke waardeloze patiënten.

Ben ik helemaal met je eens.
Lekker van de reling glijden.De trap naar de gym toe elke keer na benen training.
![]()
Ben zeik nat van het zweet. Glijden lukt wel.