AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ken het. Geen pretje. Maar het is wel te doen, als je echt goed aankleed. Termo onderkleding. Over je pak nog een winterjas. Nog een regenbroek extra er over aan. Zo ben ik 4 winters doorgekomen.
Kleding is goed maar me handen:(. Weet je wel: stuurverwarming op max, dubbele handschoenen... Kan moeilijk driedubbel doen:p Door de 2 handschoenen heb je al minder voeling, 3 heb ik eenmalig al eens geprobeerd maar ging echt niet, kon niet meer degelijk gas geven, remmen enzo, was te dik. 4x jas werkt wel :p

Kleding is goed maar me handen:(. Weet je wel: stuurverwarming op max, dubbele handschoenen... Kan moeilijk driedubbel doen:p Door de 2 handschoenen heb je al minder voeling, 3 heb ik eenmalig al eens geprobeerd maar ging echt niet, kon niet meer degelijk gas geven, remmen enzo, was te dik. 4x jas werkt wel :p
4 jassen :eek: damn wat mensen wel niet allemaal voor gekke shit doen in de winter :D blij dak met 1! jas en 1! broek nogsteeds naar buiten durf ;)

4 jassen :eek: damn wat mensen wel niet allemaal voor gekke shit doen in de winter :D blij dak met 1! jas en 1! broek nogsteeds naar buiten durf ;)
Probeer daar eens mee op de moto ;) :p
Meestal maar 2 jassen, te koud dan 3, + dan nog eens nat dan 4:D Zie ik er meteen 4x zo zwaar en 2x zo dik uit:cool:.

Probeer daar eens mee op de moto ;) :p
Meestal maar 2 jassen, te koud dan 3, + dan nog eens nat dan 4:D Zie ik er meteen 4x zo zwaar en 2x zo dik uit:cool:.
Ik cross op ze tijd en laatst toevallig ( oke toen was het ook nog niet zooo koud :P ) maar met een extra truitje ( thermodingie ) en goed paar handschoenen heb ik nergens last van alleen me poten :( ijsklompen...

Die graf**p van wimlex op tv.

:mad:.

yep. Tis voor ons eigen goed volgens ons beste CEO. ****!!!:mad:
zeg dat eens tegen de 600 ontslagen mensen
Heb weer eigen mening hier over die niet iedereen tof zal vinden:
Ik vind het persoonlijk véél beter dan een bedrijf x aantal werknemers ontslaat en zo verder kan bestaan dan dat men dit niet doet en mss nog een jaar verder kan gaan en dat men dan failliet is en iedereen op straat staat + nog extra bij bedrijven die er van afhankelijk zijn.

weer een rode kaart ): nu is mijn hele dag verkloot

Terug
Naar boven