- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
u feel something brewing bro

Nee z1000 niet alles heb met G te maken
en dan hebtie op ze minst een mondkappie voor magk hopen 
Jawel daarom benk nu alvast aant bunkeren kga vanaaf out en word een week later wakker![]()
Btw dacht dat ze jou hadden weggepest( niet lullig bedoeld btw )

Nee z1000 niet alles heb met G te makenen dan hebtie op ze minst een mondkappie voor magk hopen
![]()

Achja weekje winterslaap kan echt geen kwaad
neem anders verlof op 
True that
wel leuk icoontje had um nog niet eerder gezien...Kleding is goed maar me handenKen het. Geen pretje. Maar het is wel te doen, als je echt goed aankleed. Termo onderkleding. Over je pak nog een winterjas. Nog een regenbroek extra er over aan. Zo ben ik 4 winters doorgekomen.
. Weet je wel: stuurverwarming op max, dubbele handschoenen... Kan moeilijk driedubbel doen
Door de 2 handschoenen heb je al minder voeling, 3 heb ik eenmalig al eens geprobeerd maar ging echt niet, kon niet meer degelijk gas geven, remmen enzo, was te dik. 4x jas werkt wel 
4 jassenKleding is goed maar me handen. Weet je wel: stuurverwarming op max, dubbele handschoenen... Kan moeilijk driedubbel doen
Door de 2 handschoenen heb je al minder voeling, 3 heb ik eenmalig al eens geprobeerd maar ging echt niet, kon niet meer degelijk gas geven, remmen enzo, was te dik. 4x jas werkt wel
![]()
damn wat mensen wel niet allemaal voor gekke shit doen in de winter
blij dak met 1! jas en 1! broek nogsteeds naar buiten durf 
Probeer daar eens mee op de moto4 jassendamn wat mensen wel niet allemaal voor gekke shit doen in de winter
blij dak met 1! jas en 1! broek nogsteeds naar buiten durf
![]()

Zie ik er meteen 4x zo zwaar en 2x zo dik uit
.Ik cross op ze tijd en laatst toevallig ( oke toen was het ook nog niet zooo koudProbeer daar eens mee op de moto![]()
Meestal maar 2 jassen, te koud dan 3, + dan nog eens nat dan 4Zie ik er meteen 4x zo zwaar en 2x zo dik uit
.
) maar met een extra truitje ( thermodingie ) en goed paar handschoenen heb ik nergens last van alleen me poten
ijsklompen...Ik cross op ze tijd en laatst toevallig ( oke toen was het ook nog niet zooo koud) maar met een extra truitje ( thermodingie ) en goed paar handschoenen heb ik nergens last van alleen me poten
ijsklompen...
4x broek en 4x kousen proberen

Heb weer eigen mening hier over die niet iedereen tof zal vinden:yep. Tis voor ons eigen goed volgens ons beste CEO. ****!!!
zeg dat eens tegen de 600 ontslagen mensen
Lol voor een kaartjeweer een rode kaart ): nu is mijn hele dag verkloot
Je bent nog niet banned...

weer een rode kaart ): nu is mijn hele dag verkloot

+1 Allemaal omdat ik dacht dat het een troll topic was![]()