AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Me beachcruiser is gejat!!!:mad::mad::mad:

Ik mis Rijstwafel :(

lol, waarom is hij geband?

kan hij nu al die verhaaltjes aan zijn opblaaspop gaan vertellen

Afgewezen voor sollicitatie. Vanavond solliciteren naar badmeester. Lijkt me opzich wel een leuk bijbaantje. Als je in de pauze zonnebankje kan pakken enzo. Af en toe beetje na leuke milfs kijken.

Maarja zal ook wel weer niet doorgaan, omdat je 903483985395 miljard zwem diploma's nodig hebt.

---------- Post toegevoegd Thu 2 Feb 2012 om 16:11 ----------

kan hij nu al die verhaaltjes aan zijn opblaaspop gaan vertellen

Je bent wel badass tegenwoordig, beetje ruzie zoeken met iedereen.
Heb je ergens last van:)

studiefrustraties heet dat

Afgewezen voor sollicitatie. Vanavond solliciteren naar badmeester. Lijkt me opzich wel een leuk bijbaantje. Als je in de pauze zonnebankje kan pakken enzo. Af en toe beetje na leuke milfs kijken.

Maarja zal ook wel weer niet doorgaan, omdat je 903483985395 miljard zwem diploma's nodig hebt.

---------- Post toegevoegd Thu 2 Feb 2012 om 16:11 ----------

Je bent wel badass tegenwoordig, beetje ruzie zoeken met iedereen.
Heb je ergens last van:)

Zwemdiploma A / B daarnaast cursus reanimatie en reddingszwemmen

Heb je best kans dat ze je eerst die cursus laten doen voordat je mag beginnen

Arrggghhhhh mijn handen doen ****ing pijn. 15 minuten op moto gereden. Dubbele handschoenen en verwarming op max. Heb de indruk dat mn verwarming niet meer zo goed werkt als vroeger, heb er nauwelijks iets van gemerkt. Handen waren totaal bevroren en controle over motor daardoor slechter. Kon vingers nauwelijks bewegen, na ff handen op de verwarming nu al iets beter.

Heb je best kans dat ze je eerst die cursus laten doen voordat je mag beginnen

Zou tof zijn.
In het verleden moest ik ook wel eens invallen als badmeester. Echt super chill werk.

---------- Post toegevoegd Thu 2 Feb 2012 om 17:03 ----------

Nee niet, je bent gwn een irritant ventje die de man wil uithangen op een DBB forum.

Hahaha

---------- Post toegevoegd Thu 2 Feb 2012 om 17:06 ----------

Arrggghhhhh mijn handen doen ****ing pijn. 15 minuten op moto gereden. Dubbele handschoenen en verwarming op max. Heb de indruk dat mn verwarming niet meer zo goed werkt als vroeger, heb er nauwelijks iets van gemerkt. Handen waren totaal bevroren en controle over motor daardoor slechter. Kon vingers nauwelijks bewegen, na ff handen op de verwarming nu al iets beter.

Ken het. Geen pretje. Maar het is wel te doen, als je echt goed aankleed. Termo onderkleding. Over je pak nog een winterjas. Nog een regenbroek extra er over aan. Zo ben ik 4 winters doorgekomen.

Zal ik bijna gaan trainen tussen de middag komt er ineens iemand binnen met de vraag of ik ook bij een vergadering wil zitten van 2 uur (nou ja hij zei een uur, maar hij duurde 2 uur)...
daarna haasten naar de gym
daar wachten op mensen die zitten te sms-en met hun vriendin
kijkend naar mensen die de meest rare dingen aan het doen zijn.
schouder geblesseerd
topset stevig gefaald
bleh.

Mijn schouder is ook naar de klote, ging pijn doen maar met m'n domme kop volledige schoudertraining afgemaakt met pijn. Waar zat ik met m'n kop, srs, zal wel door de vele schepjes pre-workout komen.

Vannacht dodelijke vrieskou, morgen kans op sneeuw. **** this shit ok. Waarom hebben mensen geen recht op winterslaap?

Vannacht dodelijke vrieskou, morgen kans op sneeuw. **** this shit ok. Waarom hebben mensen geen recht op winterslaap?
Jawel daarom benk nu alvast aant bunkeren kga vanaaf out en word een week later wakker ;)
Btw dacht dat ze jou hadden weggepest :)( niet lullig bedoeld btw )

Terug
Naar boven