MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Jup maar als ik actie wil ga ik wel voor portier spelen ofzo :) kwil nu gewoon uitrusten van me rugtraining van gister :P

Ik wil later graag portier ofzo zijn, wat actie.
Ofwel m'n eigen gym oprichten en ondertussen voor een bepaald supplementen merk verkopen, zo doe je 2 jobs in 1.

Ik wil later graag portier ofzo zijn, wat actie.
Ofwel m'n eigen gym oprichten en ondertussen voor een bepaald supplementen merk verkopen, zo doe je 2 jobs in 1.
Mhaw ik kan nu gaan portieren in Adam zit alleen te twijfelen (Club heet undercurrent in Adam Noord maarja ben een hagenees :) ) en idd dat lijkt me ook zwaar tof eigen gym en eigen supps verkopen maarja eerst groot worden jongen :D

geen zin om er een topic voor te openen. maar weet iemand misschien wat de oorzaak kan zijn van duizelig (en misselijk) worden bij het lezen.

geen zin om er een topic voor te openen. maar weet iemand misschien wat de oorzaak kan zijn van duizelig (en misselijk) worden bij het lezen.
Mischien heb je slaaptekort of vochttekort? of maybe bril nodig ( srs reply dit is het enige wat ik kan verzinnen )

Mischien heb je slaaptekort of vochttekort? of maybe bril nodig ( srs reply dit is het enige wat ik kan verzinnen )
heb een bril om ver te zien. van dichtbij zie ik niet veel beter met die bril maar wanneer ik lees vanaf ongeveer 40cm+ en zet me bril op zie ik ietsjes scherper. alleen word ik dan nog sneller duizelig. vochttekort zou eigenlijk nog wel kunnen. maar als ik dan op dag x genoeg drink hoeveel x'en heb ik dan nodig om terug normaal te kunnen lezen?
oogarts/opticien of anders doktor gaan
ben ik van plan. maar wou eerst eens het nuchter bezien voordat ik overhaast naar de dokter oogarst ga.

heb een bril om ver te zien. van dichtbij zie ik niet veel beter met die bril maar wanneer ik lees vanaf ongeveer 40cm+ en zet me bril op zie ik ietsjes scherper. alleen word ik dan nog sneller duizelig. vochttekort zou eigenlijk nog wel kunnen. maar als ik dan op dag x genoeg drink hoeveel x'en heb ik dan nodig om terug normaal te kunnen lezen?

ben ik van plan. maar wou eerst eens het nuchter bezien voordat ik overhaast naar de dokter oogarst ga.
vochttekort is denk ik redelijk snel weer aangevuld.. kijk maar naar een kater :)

heb trouwens soms een flits voor me ogen, maar dat heb ik al lang maar laatste tijd precies iets vaker. is vooral wanneer ik naar iets kijk en het dicht bij mijn ogen hou. maar ben niet eens zeker of er een verband tussen zit. ik bedoel heb pas sinds dit weekend last van duizeligheid door lezen, die flitsen heb ik al bijna een jaar (heel afentoe).

Damn goos brillie heb je al dus? ja kweet niet precies hoe het zit met je vocht maar heb zelf ook weleens dat ik duizelig word als ik dingen moet lezen maar meestal na een flesje spa ofzo trekt dat weer weg bij... probeer gewoon ff 1 flesje spa ( 500ml) extra per dag te drinken als je die koppijn krijgt lukt dat je niet dan toch oogarts... meer kenk er niet van maken bro suc6 ermee :)

Dat kansloze gezeik over een mogelijke elfstedentocht, fl**ker toch op man stelletje mongols.
Ik hoop dat het morgen 30 graden gaat dooien, zijn we voor dit jaar in ieder geval weer van dat geneuzel verlost.
Yes mad.:mad:

Dat kansloze gezeik over een mogelijke elfstedentocht, fl**ker toch op man stelletje mongols.
Ik hoop dat het morgen 30 graden gaat dooien, zijn we voor dit jaar in ieder geval weer van dat geneuzel verlost.
Yes mad.:mad:
IT GIET OAN!

k*tmediahype, alhoewel het voor de schaatsers leuk zou zijn
en wij hebben het er ook weer over

IT GIET OAN!

k*tmediahype, alhoewel het voor de schaatsers leuk zou zijn
en wij hebben het er ook weer over

Het gaat er toch niet van komen, net zoals de afgelopen -tig jaar dus kan iedereen net zo goed kappen met dat blije gedoe.
Ik word gewoon strontchagrijnig van die schijtkou en dan hoor je van die mong*len van 'ja maar hopen dat het nog even blijft vriezen'.
Rot dan lekker op naar de noordpool ofzo.
Yes fkn mad.:mad::mad:

Het gaat er toch niet van komen, net zoals de afgelopen -tig jaar dus kan iedereen net zo goed kappen met dat blije gedoe.
Ik word gewoon strontchagrijnig van die schijtkou en dan hoor je van die mong*len van 'ja maar hopen dat het nog even blijft vriezen'.
ik luister liever naar die elfstedecrap als naar voetbalcrap. srs

wahaha fietste vandaag nog naar de gym, zo'n gast glee bijna uit met zijn fiets door ijs... stapte hij van zijn fiets en begon hij te schelden met ''kk ijs:mad:'' ''k*t kou:mad:'' etc, was jij dat niet toevallig:roflol:

Terug
Naar boven