Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat ik met m'n dikke reet haast niet meer in m'n broeken pas.
.

Eens proberen .. thnx man!
Was zij ook maar zo ... damn, waarom heb ik die pech altijd

Ik moet donderdag schoonmaken op school, omdat ik mn schrift vergeten was...
bullshit.
Op wat voor school zit jij?Iemand reikte uit naar receptioniste, ik wend hem af waarop hij ze woede op mij wou koelen en na 2 ontweken klappen vond ik het wel goed ,raakte hem en mede door de kou ( droge handen ) ligt me hand nu open...
Iemand reikte uit naar receptioniste, ik wend hem af waarop hij ze woede op mij wou koelen en na 2 ontweken klappen vond ik het wel goed ,raakte hem en mede door de kou ( droge handen ) ligt me hand nu open...

Valt harstikke mee... mensen worden gek af en toe hier... hier kan je papieren van het buitenland laten legaliseren volgens mijn als enigste plek in NL dus sommige mensen komen uit Friesland en die komen hier voor niks want die balie is maar 3,5 uur per dag open enja de gemoederen lopen weleens op...
Valt harstikke mee... mensen worden gek af en toe hier... hier kan je papieren van het buitenland laten legaliseren volgens mijn als enigste plek in NL dus sommige mensen komen uit Friesland en die komen hier voor niks want die balie is maar 3,5 uur per dag open enja de gemoederen lopen weleens op...

Mhaw ook wel weer zo alhoewel ik lekker rustig achter een pc uitrusten ook niet naar vind hoor