Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Begin opeens ziek te worden. Hoofdpijn en pijn bij het slikken (no homo). Bizar, zo van het ene moment op de andere..

Kwam net een hard stukje vlees tegen tussen me Macaroni. Stomme slager, maak dat gehakt eens goed schoon.

Word vanochtend wakker na een onrustige nacht 6x wakker geworden, word ik wakker rillen zweten en kotsen... Conclusie is fhking ziek
Bel naar de zaak moet ik alsnog werken omdat ze nog geen vervanging hebben.... Half 10 mag ik naar huis... FML

Ziek, koppijn en keelpijn en hele dagen moe echt geen lol aan. Nja ff weekje rust met trainen dan maar en volgende week er weer tegenaan

Een ongelooflijk chagerijnige bui. BAH BAH BAH

Het is al half 10 geweest en die aflos is er nogsteeds niet! k*tZOOOOOI :(

Niet slapen om je ****edup ritme terug in orde te krijgen. Djeezes. :mad:

Waarom is je ritme naar de klote?

Waarom is je ritme naar de klote?

Omdat ik slecht slaap? :p Ik val gewoon niet in slaap.. Ben doodmoe en kruip in bed en lig dan eerst lekkah 4 uur naar het plafond te staren. Leuk is anders. Dus dan krijg je van die situaties dat je om 6h smorgens in bed slaapt (eindelijk) en dan pas na 12h terug wakker bent. En dat ben ik nu even aan het oplossen.

Kloteritme.

Hmm.. same here! Ga je braaf om 11 uur naar bed, en dan lig je gewoon tot uurtje of 3 a 4 klaar wakker.. :(

Ganja helpt dan altijd goed , ook melatonine , L-tryptofaan, 5-htp , ZMA ,PharmaGABA , ... .

Ganja helpt dan altijd goed , ook melatonine , L-tryptofaan, 5-htp , ZMA ,PharmaGABA , ... .

GABA heeft Skyblazer me ook al aangeraden.. Maar kijk wel eerst of een nacht niet slapen beetje helpt. En als dat niet helpt.. Meh.

GABA heeft Skyblazer me ook al aangeraden.. Maar kijk wel eerst of een nacht niet slapen beetje helpt. En als dat niet helpt.. Meh.

ontspanningsoefeningen voor het slapen kunnen ook helpen, of mediteren. of een ontspanningsmassage van poppin?

Pakketje waar ik al zo veel miserie mee heb gehad is vermoedenlijk nu eindenlijk in orde. Het zou normaal gisteren geleverd moeten worden, maar het werd uitgesteld tot vandaag, nu vandaag zie ik dat ze toch wel het nodig vinden om het tot morgen uit te stellen:mad::mad::mad:, zit hier nu al meer dan anderhalve week op mijn bestelling te wachten van shakes

Pakketje waar ik al zo veel miserie mee heb gehad is vermoedenlijk nu eindenlijk in orde. Het zou normaal gisteren geleverd moeten worden, maar het werd uitgesteld tot vandaag, nu vandaag zie ik dat ze toch wel het nodig vinden om het tot morgen uit te stellen:mad::mad::mad:, zit hier nu al meer dan anderhalve week op mijn bestelling te wachten van shakes

Kan je nu eindelijk zeggen waar en wat je hebt besteld?

Ben het wachten echt beu:eek:, had voor vrienden allemaal samen besteld en nu kunnen we allemaal op onze kin kloppen:(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Wed 15 Feb 2012 om 13:08 ----------

Ben het wachten echt beu:eek:, had voor vrienden allemaal samen besteld en nu kunnen we allemaal op onze kin kloppen:(

Kan je nu eindelijk zeggen waar en wat je hebt besteld?

Terug
Naar boven