AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Stress op je 15de omdat je een extra huiswerk opdracht voor maatschappij leer heb.
Wat een zwaar leven zal je hebben.

nerd

+1 :roflol: fransie je komt nou echt over als een of andere vmbo-badboy, de drang ontstaat waarschijnlijk door je gangstervriendjes, en de stress is gewoon iets dat je zelf oplegt, als je het echt zo druk had waarom zit je dan op dbb?

Vergat trouwens nog dat ouders gaan scheiden;)

geen geld meer , en geen werk dusja het zit niet mee! en altijd als ik geen geld heb heb ik spullen nodig..

School gaat k*t, werk 25 uur in de week, vriendin is vriendin niet meer. Vrienden hebben drugs problemen, Denk dat ik het drukker heb dan jij?

:roflol:

phaggot

Stop maar gewoon met school, met zo'n instelling kom je niet verder dan de plaatselijke supermarkt.

nogmaals je bent 15, en je vrienden hebben drugsproblemen, lol, gewoon epic lol. met wat voor mensen ga je dan wel niet om

Stress op je 15de omdat je een extra huiswerk opdracht voor knutselen hebt.
Wat een zwaar leven zal je hebben.

nerd

:roflol:

---------- Post toegevoegd Thu 23 Feb 2012 om 17:25 ----------

agh kop op man je leeft maar tijdelijk, sterven doe je voor eeuwig

Dat een van mijn tyf**lijers van buren in mijn naam een pakketje heeft aangenomen van B&F shop waar al voor betaald is.
Post nl en B&F shop geven beide niet thuis voorlopig, straks maar eens even roidragen aan de foon!:D
Blijkbaar kunnen die imbecielen van post nl ook geen huisnummers lezen trouwens.

marcel ze denken zeker dat dat je gear is

Dat een van mijn tyf**lijers van buren in mijn naam een pakketje heeft aangenomen van B&F shop waar al voor betaald is.
Post nl en B&F shop geven beide niet thuis voorlopig, straks maar eens even roidragen aan de foon!:D
Blijkbaar kunnen die imbecielen van post nl ook geen huisnummers lezen trouwens.

Heb ook al tzelfde gehad maar dan met een horloge dat flink wat kostte...

agh kop op man je leeft maar tijdelijk, sterven doe je voor eeuwig

thug life :sd:

Liefde is de sleutel tot geluk.

Volgens mij ben jij echt een overthinker Hoody

Nope, ken jij de oudste man van NL? Er werd gevraagd op tv of hij nog wijze raad had, zei hij: ''Liefde is de sleutel tot geluk'' ik viel als een boom neer, omdat het klopt.

Ja maar liefde is veel algemener dan de meesten het hier opvatten.
Liefde is ook voor een stuk liefhebben, alles dan.

Nope, ken jij de oudste man van NL? Er werd gevraagd op tv of hij nog wijze raad had, zei hij: ''Liefde is de sleutel tot geluk'' ik viel als een boom neer, omdat het klopt.

Niks bezeerd? :o

---------- Post toegevoegd Thu 23 Feb 2012 om 18:18 ----------

Ja maar liefde is veel algemener dan de meesten het hier opvatten.
Liefde is ook voor een stuk liefhebben, alles dan.

True, heb je dat ook uit de blueprint decoded gehaald?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven