- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat een van mijn tyf**lijers van buren in mijn naam een pakketje heeft aangenomen van B&F shop waar al voor betaald is.
Post nl en B&F shop geven beide niet thuis voorlopig, straks maar eens even roidragen aan de foon!
Blijkbaar kunnen die imbecielen van post nl ook geen huisnummers lezen trouwens.

Net op dbb gelezen dat vrouwen niet op macho's vallen![]()
Dat is dus jaren mijn probleem geweest, dus nu doe ik alsof ik sentimenteel benNet op dbb gelezen dat vrouwen niet op macho's vallen![]()
terwijl ik eigenlijk gewoon ben "titsorgtfo.jpg"Nog steeds geen reactie van B&F shop op m'n mailtje gehad...valt me een beetje tegen boys.
![]()

Hoax brah, niks aan de hand.
Om de zoveel tijd wordt er een dergelijk 'onderzoek' gepubliceerd om de beta phags onder ons zich beter te laten voelen.
hoe ist met je frogtech?
Dat is dus jaren mijn probleem geweest, dus nu doe ik alsof ik sentimenteel benterwijl ik eigenlijk gewoon ben "titsorgtfo.jpg"
Reall life master troll

Bij tegenvallende kuurresultaten als gevolg van supplementengebrek ga ik ze aanklagen.![]()
raar, waarom voel ik me minder als een ****buddy uit weesp gister gedoet heeft met een of andere gast uit amsterdam? soort jaloezie dat ik vannacht geen coïtus had zeker?
Geen bezit jaloezie, ook last van bij neukertjes.
Je gaat ze onbewust als een soort 'bezit' zien.

dat is het zeker, alsof ze van mij niet mag gaan met allerlei jongens maar ik mag wel met andere meiden. heb alleen geen zin dat ze straks gedoet heeft met 10 jongens als ik er weer in mag![]()

Dumpen brah, ik vind dat echt een nasty idee.
Je lading kan een week blijven zitten in die poes he![]()

!!!!Dumpen brah, ik vind dat echt een nasty idee.
Je lading kan een week blijven zitten in die poes he![]()

Max is 4-5 dagen dat de zaadcel blijft leven in een vrouw, hoelang het daadwerkelijk kan blijven zitten weet ik niet.
Dus guess met een beetje pech zwemmen er straks wat vreemde zaadcellen je lul in![]()
nou echt dumpen is het niet, ik ga er slapen na een feest midden maart, daarna zie ik haar toch lange tijd weer niet. behoefte om haar te nken na die ene keer is ook een stuk minder

ah joh gewoon met een condoom om is het niet erg. k snap niet dat mensen zo moeilijk doen over coïtus maar zoenen met iedereen wel goedkeurd. om eerlijk te zijn vind ik er belangrijker wat ik in mijn mond stop dan waar ik mijn lala (met stuk rubber) in stop. gewoon het zelfde als in een plas staan met laarzen aan, ja de laarzen worden vies maar je voeten blijven droog
ot: Ruzie met ****buddie dus ben weer terug bij af.
ja klopt, heb jij al wat terug van Boost? mijn account op die payroll site is ook nog niet volledig geactiveerd
op payrol staat er dit bij mij" Jouw account is op dit moment nog niet actief. Het is op dit moment niet mogelijk om je loongegevens online te bekijken. Het synchroniseren van onze servers en jouw gegevens duurt 24 uur."
maarja als je na gaat hoe chaotisch het er daar aan toe ging verbaast het me nix als we nog ff moeten wachten, trouwens die actie voor de mannen ging toch pas in week 19 in ? en die van vrouwen/mannen week 15 ? of naja weet niet meer precies wat ze zijden maar denk wel dat het nog ff afwachten is