AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

jonge naakt!!!!!!!:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:
Son-I-am-dissapoint.jpg

Ey beesten graag jullie advies,

Ben nu sinds vorige week met pwo gestopt maar het trainen valt me deze week behoorlijk zwaar en herstel is ook niet optimaal, laatste week rust kan ik me zo niet herinneren.

Is het verstandig om volgende week gewoon volledig rust te pakken of zou ik een deload weekje pakken met lichtere gewichten? Iemand die kan helpen? Wil erna namelijk weer pwo icm creatine gaan gebruiken, dus beter nu even rust en dan weer hard aan de slag toch? :)

Potverdomme ben vergeten kwark te halen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dit heeft echt me hele maand eigenlijk wel verpest >.<

Muizen..... :( mja beter dan de rat die ik vorig jaar in mn keuken had, schrok me elke x de pl**ris als ik het licht aan deed en dat grote zwarte beest over het aanrecht vloog.

Muizen..... :( mja beter dan de rat die ik vorig jaar in mn keuken had, schrok me elke x de pl**ris als ik het licht aan deed en dat grote zwarte beest over het aanrecht vloog.

Een rat ? Yikes... Nee ik heb genoeg ervaring met muizen (koop van die plastic vallen en doe er wat hazelnootpasta in...)

OT: 86.7 ? Geez.. really ? Gisteren was ik nog 88.0 en 89 was toch echt het doel. (2 maart was ik zelfs al even 89.3) .... En ik heb gisteren nog wel een Chili cheese XL gehad (niet slecht overigens).

****ing rat in je keuken:roflol: Kan je nog best ziek van worden.

Ook vaak last van muizen btw maar ben er achter dat je beter je eten goed kan opbergen en in potten stoppen ipv vallen zetten. Die beesten blijven toch wel komen. Heb al hele families tussen de vallen gehad maar het blijft komen zolang er gaten en ruimte is voor die beesten.

Verslapen..:(

****ing rat in je keuken:roflol: Kan je nog best ziek van worden.

Ook vaak last van muizen btw maar ben er achter dat je beter je eten goed kan opbergen en in potten stoppen ipv vallen zetten. Die beesten blijven toch wel komen. Heb al hele families tussen de vallen gehad maar het blijft komen zolang er gaten en ruimte is voor die beesten.

Een muis heeft een flexibele schedel en kan door een pen heen kruipen... bijna niet te stoppen. Maar inderdaad, de chips en de koekjes in een afgesloten doos doet een hoop goed. Stomme incontinente beesten die overal schijten en hun urine laten lopen.

Mon 12 Mar 2012 00:11 - ,
,

Ja je hebt helemaal gelijk. Alles wijst er op dat hij liegt.
Maarja ik geloof ook eerlijk gezegd dat hij fake is. Weet niet of je het verhaal Sava kent. Die jatte ook foto's van een gast op een ander forum en poste die op DBB. En vertelde dat hij het was.

sad-don-draper.jpg
(srs)

Mon 12 Mar 2012 00:11 - ,
,

Ja je hebt helemaal gelijk. Alles wijst er op dat hij liegt.
Maarja ik geloof ook eerlijk gezegd dat hij fake is. Weet niet of je het verhaal Sava kent. Die jatte ook foto's van een gast op een ander forum en poste die op DBB. En vertelde dat hij het was.

sad-don-draper.jpg
(srs)

Dat ging over mij hoor...:sad:

Terug
Naar boven