XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Me hoofd ****ing hard gestoten omdat ik opsprong voor een hommel.

Zit echt een massive ei nu op mijn hoofd. Doet zeer:(

Haha, noh k*tbeesten, ik schrok me net ook de t*fus van een wesp die op m'n vinger ging zitten. Zat in de achtertuin met een paf in m'n hand en die ging zoek toen ik met m'n hand begon te wapperen, heb hem nog steeds niet gevonden :o :o

Haha, noh k*tbeesten, ik schrok me net ook de t*fus van een wesp die op m'n vinger ging zitten. Zat in de achtertuin met een paf in m'n hand en die ging zoek toen ik met m'n hand begon te wapperen, heb hem nog steeds niet gevonden :o :o

Oeff hahaha. Als je stoned ben schrik je helemaal het lep lasurs.

MOCHT ik chlamydia hebben (heb nergens last van) kan ik dan wel gepijpt worden MET condoom?:o

Guess = vernieuwde rijstwafel.

Of in ieder geval familie.:o

ik post iig foto's :(

rijst was van feb 2011 toch:o

maar ff serieus antwoord, komt morgen b*ch helemaal uit lelystad en om dan alleen maar een handjob te krijgen is ook niks :(

Zeg gewoon dat je niet kan en spreek een nieuwe datum af. Kom zelf met die datum, zodat je wel belangstelling toont.

Zeg gewoon dat je niet kan en spreek een nieuwe datum af. Kom zelf met die datum, zodat je wel belangstelling toont.

ze komt al gewoon langs, is 2 uur reizen voor haar en heb geen belangstelling in haar, maar wel in pr0n wat dus niks word :(

Ey beesten graag jullie advies,

Ben nu sinds vorige week met pwo gestopt maar het trainen valt me deze week behoorlijk zwaar en herstel is ook niet optimaal, laatste week rust kan ik me zo niet herinneren.

Is het verstandig om volgende week gewoon volledig rust te pakken of zou ik een deload weekje pakken met lichtere gewichten? Iemand die kan helpen? Wil erna namelijk weer pwo icm creatine gaan gebruiken, dus beter nu even rust en dan weer hard aan de slag toch? :)

Iemand? :(

hmm ik heb door mijn blessuren onlangs 2 weken rust gehouden, 2 weken is wat lang maar ik zou zeggen dat 1 week echt wel fijn is, ook voor je motivatie. je kan natuurlijk ook deloaden en dus licht trainen maar ik vind dat altijd zo saai. Dan voelt het persoonlijk alsof ik niks gedaan heb

---------- Post toegevoegd Thu 15 Mar 2012 om 18:04 ----------

Zeg dat je kanker op je teelballen hebt ofzo.

heb haar al verteld dat ik mogelijk chlamydia heb

ze vond het denk niet eens erg :roflol:

Laatst bewerkt:
hmm ik heb door mijn blessuren onlangs 2 weken rust gehouden, 2 weken is wat lang maar ik zou zeggen dat 1 week echt wel fijn is, ook voor je motivatie. je kan natuurlijk ook deloaden en dus licht trainen maar ik vind dat altijd zo saai. Dan voelt het persoonlijk alsof ik niks gedaan heb

Bedankt voor je reactie bro, ik zit zelf ook te twijfelen tussen deload of echt een week niks doen. Kan eigenlijk moeilijk een week niks doen terwijl ik wel kan trainen, dus misschien is deload een optie.

Iemand anders nog suggesties?

Ik zat deze morgen met mijn ex-vriendin samen met haar gezellig tv te kijken en opeen stuurt ze mij:

Hey sorry maar dit is niet verkeerd bedoelt, ik wil ff alleen zijn met mijn ouders ...

En toen ben ik hem maar gebold :treuren:
Waarom zegt ze het niet in mijn gezicht :treuren:
Ik denk dat ze nog gevoelens voor mij heeft :treuren:

tumblr_m0u11xniVK1qdntvp.jpg

Ik zat deze morgen met mijn ex-vriendin samen met haar gezellig tv te kijken en opeen stuurt ze mij:

Hey sorry maar dit is niet verkeerd bedoelt, ik wil ff alleen zijn met mijn ouders ...

En toen ben ik hem maar gebold :treuren:
Waarom zegt ze het niet in mijn gezicht :treuren:
Ik denk dat ze nog gevoelens voor mij heeft :treuren:

tumblr_m0u11xniVK1qdntvp.jpg

Dus je kijkt tv MET haar, en toch stuurt ze je berichten terwijl ze naast je zit?
Is dit een generatiekloof of klopt er gewoon iets niet ?:P

le me hanging schijven aan dumbbell, klipje nog niet vast, kijk andere kant op, schijf valt op vingertopjes

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

gelukkig mar 5kg schijfje :D

Terug
Naar boven