XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

posten jullie wel eens pics van bb op social media? ik krijg dan altijd meteen flame en haat/jaloerse reacties. :o:p

posten jullie wel eens pics van bb op social media? ik krijg dan altijd meteen flame en haat/jaloerse reacties. :o:p

No man, hoezo zou je dat doen. Krijg je tog alleen maar reacties van mensen die er niets van weten. Daarnaast moet je beetje hard to get doen met je lichaam

sad_frog.jpg

:fuu: wat een k*tland!!! Nergens odorex, volkoren wraps of volkoren tarwemeel en goede steaksaus te vinden!!!!!

kreeg sms van GGD met een code, blijk sexy time gedaan te hebben met iemand die chlamydia heeft:rolleyes:

WTF? kan via msn geen links meer van thepiratebay doorgeven??? k*t internet censuur

Een rat ? Yikes... Nee ik heb genoeg ervaring met muizen (koop van die plastic vallen en doe er wat hazelnootpasta in...)

OT: 86.7 ? Geez.. really ? Gisteren was ik nog 88.0 en 89 was toch echt het doel. (2 maart was ik zelfs al even 89.3) .... En ik heb gisteren nog wel een Chili cheese XL gehad (niet slecht overigens).
Heb ik deze maand ook last van gehad >.< gewicht vloog erop en nu is het toch weer wat gezakt:mad:

zou morgen chick uit lelystad komen voor sexy time maar mag geen coïtus tot de uitslag bekend is, moet me morgen dus testen op dat dere chlamydiaaaa

Core stability dagje :( , wat is dit saai zeg pff.

zou morgen chick uit lelystad komen voor sexy time maar mag geen coïtus tot de uitslag bekend is, moet me morgen dus testen op dat dere chlamydiaaaa

Ehr...had je niet al met diverse bishes coïtus gehad, danwel je eigen laten schoonkluiven? Hahahah tijd voor jou om een lijstje te maken wie je allemaal besmet kan hebben brah :D

kreeg vandaag op school een presentatie van een of ander boek van een of andere allochtone schrijfster.
ik zou het best geloven als ze door de pvda gestuurd was, gvd zeg wat lag ik me dood te ergeren daar. denkt dat mens serieus over te komen over integratie met haar nike's terwijl ze 40 was

Gewoon chick langs laten komen brah, je bent toch alpha?

ze komt ook wel gewoon langs hoor, kan alleen geen coïtus hebben. zal ff opzoeken of ik wel gepijpt kan worden met condoom

wat niet zo feelsgoodman voelt :(

anders wordt het morgen alleen vingeren en handjob ontvangen :( :(

morgen 09:30, hooooooooooooop dat ik moet pissen in een bakje want er komt mooi geen wattenstaafje oid in de buurt van me esthetische penis

Chlamydia kan worden aangetoond met een urinetest. Of door met een wattenstaafje wat afscheiding uit de vagina of plasbuis af te nemen

fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu doet nu al zeer

nvm NB Vroeger werd soa onderzoek nog wel eens gedaan door met een wattenstokje in het bovenste stukje van de plasbuis te gaan. Gelukkig is dit onderzoek (dat soms wat gevoelig kan zijn) zelden nodig. Meestal kan de diagnose ook door een vaginale swab of door urine onderzoek gesteld worden.

:)

Laatst bewerkt:
Me hoofd ****ing hard gestoten omdat ik opsprong voor een hommel.

Zit echt een massive ei nu op mijn hoofd. Doet zeer:(

Terug
Naar boven