Waterpoloer
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 633
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 106kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
posten jullie wel eens pics van bb op social media? ik krijg dan altijd meteen flame en haat/jaloerse reacties.![]()
posten jullie wel eens pics van bb op social media? ik krijg dan altijd meteen flame en haat/jaloerse reacties.![]()

Lol, ja ik ook.
De mooiste reactie was toch wel:
'he stomme stinkspierneger wat kom je stoer doen?'
Jochie van 16 tegen mij op hyves![]()
wat een k*tland!!! Nergens odorex, volkoren wraps of volkoren tarwemeel en goede steaksaus te vinden!!!!!
België

Heb ik deze maand ook last van gehad >.< gewicht vloog erop en nu is het toch weer wat gezaktEen rat ? Yikes... Nee ik heb genoeg ervaring met muizen (koop van die plastic vallen en doe er wat hazelnootpasta in...)
OT: 86.7 ? Geez.. really ? Gisteren was ik nog 88.0 en 89 was toch echt het doel. (2 maart was ik zelfs al even 89.3) .... En ik heb gisteren nog wel een Chili cheese XL gehad (niet slecht overigens).

zou morgen chick uit lelystad komen voor sexy time maar mag geen coïtus tot de uitslag bekend is, moet me morgen dus testen op dat dere chlamydiaaaa

zou morgen chick uit lelystad komen voor sexy time maar mag geen coïtus tot de uitslag bekend is, moet me morgen dus testen op dat dere chlamydiaaaa
wat niet weet wat niet deert?zou morgen chick uit lelystad komen voor sexy time maar mag geen coïtus tot de uitslag bekend is, moet me morgen dus testen op dat dere chlamydiaaaa

Gewoon chick langs laten komen brah, je bent toch alpha?