MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

gaat er nu een anekdote volgen?
Toen ik thuis nog klote met halters van 15kg was, loste het klemmetje van men db. Gevolg was een bloedneus en een stukje tand weg. Leg dat maar eens uit aan je ouders:o

Dus, wijze raad: altijd zien dat je klemmetjes goed vast zitten! :D

Toen ik thuis nog klote met halters van 15kg was, loste het klemmetje van men db. Gevolg was een bloedneus en een stukje tand weg. Leg dat maar eens uit aan je ouders:o

Dus, wijze raad: altijd zien dat je klemmetjes goed vast zitten! :D
hahaha epic

al bijna 5 dagen niks van me neukertje meer gehoord, dan met stappen maar een ander fixen

Of ik hoor weer 1 uur van te voren kom me nken..:o

Zwaar verpauperd geslapen , nu vercracked op werk en zware spierpijn in me benen na de training van gister... laat ik nou net een staand beroep hebben en 11 uur lang op me poten moeten staan :rolleyes:

Dunno.. gewoon.. mad :mad:.

Misschien ook wel door vercrackte slaap.

Zou kunnen, maar ik slaap al een paar nachten afwisselend slecht :p.

hartkloppingen :O

moet echt ff kappen met dexaprine en pwo's

Dunno.. gewoon.. mad :mad:.

Misschien ook wel door vercrackte slaap.

477364f071c77d4fd7.jpg

Yes. Maar ik hoop dat er nu uit te knallen door te trainen.

moest bloed prikkn bij de ggd, ze vond dat ik behoorlijke aders had hihihih

werd wel bleek en misselijk erna :(

Gisteren. De bus kwam aan en er stond weer eens zo'n geil schattig meisje van een jaar of 15 en ze was duidelijk aan het zoeken voor kaartje ofzo.. ik loop met mijn domme kop gewoon voorbij. Echt van die momenten dat je een paar seconden later bedenkt van **** wat deed ik? Bijna nooit eens kans om ze aan te spreken en is die kans er eindelijk en loop je door.

Godnondeju!

haha moet die vandaag wel trainen. voel me nog steeds niet lekker eigenlijk :(

Moest dr veel bloed uit dan? Ik had het ook laatste keer, helemaal dizzy, ging sterretjes zien. Komt omdat die k*t 4 keer moest prikken en zat te wigglen met die naald.

Moest dr veel bloed uit dan? Ik had het ook laatste keer, helemaal dizzy, ging sterretjes zien. Komt omdat die k*t 4 keer moest prikken en zat te wigglen met die naald.

Dus je kreeg acupunctuur EN bloedprikken? Dubbel de service tegen dezelfde prijs. Wat zeik je nou? ;)

Terug
Naar boven