Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

juist met de auto van de pappie tegen een betonne paaltje 'geschuurd' bij het oprijde van de oprit.
toen ik het hoorde direct gestopt, kleine deuk erin '-.-

gaat wat geld kosten vrees ik, gelukkig hebben we omnium maar weet niet in hoeverre dat gedekt wordt

juist met de auto van de pappie tegen een betonne paaltje 'geschuurd' bij het oprijde van de oprit.
toen ik het hoorde direct gestopt, kleine deuk erin '-.-

gaat wat geld kosten vrees ik, gelukkig hebben we omnium maar weet niet in hoeverre dat gedekt wordt
17 jaar.. ur grounded! :D

mijn pa stond op de oprit zelf, maar ik had het nogal gedaan (met een kleinere auto).
vader stond aan de andere kant de kat tegen te houden, en toen hij het zag was het juist te laat :s

en nu kan ik beginnen met: had ik dit had ik dat, maarja het is gebeurd...

ben er eigelijk niet goed van :s

mijn pa stond op de oprit zelf, maar ik had het nogal gedaan (met een kleinere auto).
vader stond aan de andere kant de kat tegen te houden, en toen hij het zag was het juist te laat :s

en nu kan ik beginnen met: had ik dit had ik dat, maarja het is gebeurd...

ben er eigelijk niet goed van :s

leermomenten bro...

ik ben vanmorgen bijna op voorligger geknald op de snelweg, zo hard als mogelijk geremd, ABS keihard. Stopte ene halve meter voor mijn voorganger, epic luck... leer cq schrik momenten.

elke dag via snelweg brengt snel van die gekke momenten mee..

inderdaad leermomenten :s

spijtig dat je in de garage niet kunt zeggen: ja beetje uitdeuken en bijverven,..., nee ik ga niet betalen, was een leermoment. :s

inderdaad leermomenten :s

spijtig dat je in de garage niet kunt zeggen: ja beetje uitdeuken en bijverven,..., nee ik ga niet betalen, was een leermoment. :s
ach nie erg, vaak organiseren garages van die gratis uitdeukdagjes als promotie. Zo hebben wij laatst ook een hoop laten doen

cut gaat goed maar ik begin met ecto te voelen, lijkt wel of me borst kleiner word:(

heel stiekem zijn mensen blij dit te horen

weet niet waardoor het komt, 2600 kcal, 300 eiwitten, 80kh, en 50 gr vetten

Geez heb nu date mar dat wijf is niet te harden dus zit nu gewoon beetje op dbb

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nieuwe kamer in antwerpen, ik heb het bed al kapotgekregen (uurtje geleden door lattenbodem gezakt, lekker zo midden in de nacht als je aant slapen bent :roflol: Schrok me de tandjes) kan dus niet meer slapen.

Blijkbaar wil een bureau zeggen "een tafelblad met wat poten, nog niet ineengevezen, zonder de vijzen om dat te doen erbij of stoel"

This gon be poar...

En nu nog met snelle Mourad zitten ook :roflol: Even mn geurvlaggetje opgesteld, heel het huis doordrongen met het aroma van rotzure saus...

Laatst bewerkt:
Veel te fkn vroeg wakker en niet meer in slaap kunnen komen.
:fuu:

Terug
Naar boven