- Waardering
- 12.551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
17 jaar.. ur grounded!juist met de auto van de pappie tegen een betonne paaltje 'geschuurd' bij het oprijde van de oprit.
toen ik het hoorde direct gestopt, kleine deuk erin '-.-
gaat wat geld kosten vrees ik, gelukkig hebben we omnium maar weet niet in hoeverre dat gedekt wordt

wie zat er naast je dan ? diegene moet dat toch wel in kunnen schattenvoorlopig rijbewijs vriend
echt gewoon k*t, het is een stijle oprit en stond iets te schuin waardoor de zijkant onderaan tegen het paaltje tikte.
ik hoop echt dat het niet teveel kost...
mijn pa stond op de oprit zelf, maar ik had het nogal gedaan (met een kleinere auto).
vader stond aan de andere kant de kat tegen te houden, en toen hij het zag was het juist te laat :s
en nu kan ik beginnen met: had ik dit had ik dat, maarja het is gebeurd...
ben er eigelijk niet goed van :s
ach nie erg, vaak organiseren garages van die gratis uitdeukdagjes als promotie. Zo hebben wij laatst ook een hoop laten doeninderdaad leermomenten :s
spijtig dat je in de garage niet kunt zeggen: ja beetje uitdeuken en bijverven,..., nee ik ga niet betalen, was een leermoment. :s
ach nie erg, vaak organiseren garages van die gratis uitdeukdagjes als promotie. Zo hebben wij laatst ook een hoop laten doen

Geez heb nu date mar dat wijf is niet te harden dus zit nu gewoon beetje op dbb
cut gaat goed maar ik begin met ecto te voelen, lijkt wel of me borst kleiner word
heel stiekem zijn mensen blij dit te horen
weet niet waardoor het komt, 2600 kcal, 300 eiwitten, 80kh, en 50 gr vetten

Looooool als ik het beeldscherm aanraak stoppen ze met rollen en als ik loslaat gaan ze opeens hyperspeeddddd

Schrok me de tandjes) kan dus niet meer slapen.
Even mn geurvlaggetje opgesteld, heel het huis doordrongen met het aroma van rotzure saus...