Guess
Huge Freak
- Waardering
- 1.009
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bitchesss
ben geflaked voor morgen, zou bios gaan maar ze moest 'ineens' haar broer brengen naar haarlem, toen maar een andere chick gevraagd die nu opeens een vriend heeft. ze was 1-2 maanden geleden nog single.
****ed up mi mang
ik doe forensisch in Breda, zonder loting. Problem ?

Oh dat wist ik helemaal niet dat het daar zat.. Thanks voor de tip dan ga ik me daar ook is even op orienteren!
Staat bij de meeste sites op dat je forensisch onderzoek in amsterdam/enschede kan doen en die zijn beide loting.

moet nu wachten op b*ch van vrijdag, dan maar dubbele dosis zink en natte droom straks
ik ken echt te weinig leuke meiden in alkmaar![]()

moet nu wachten op b*ch van vrijdag, dan maar dubbele dosis zink en natte droom straks
ik ken echt te weinig leuke meiden in alkmaar![]()

Oh dat wist ik helemaal niet dat het daar zat.. Thanks voor de tip dan ga ik me daar ook is even op orienteren!
Staat bij de meeste sites op dat je forensisch onderzoek in amsterdam/enschede kan doen en die zijn beide loting.
Btw nu je het zegt, ik had je laatst bericht gestuurd erover! Haha zag het net weer![]()

Ah fijn dat je dit even beschrijft!i know, maar toen ik daar op wilde reageren ging er wat fout en daarna kon ik het berichtje niet meer zien in me inbox, en had je username intussen ook vergeten
Maar de volledige naam van de studie is Forensisch laboratorium Onderzoek aan Avans hogeschool. De naam doet vermoeden dat je dan alleen met GC, HPLC op het lab staat maar is echt niet zo. Ben nu in het eerste jaar ook al bezig met plaats delict, vingerafdruk en haaronderzoek. Sommige vakken zijn best pittig ( wiskunde met logartime, differentieren, en natuurlijk ook flink wat scheikunde ) Maar is tot nu toe goed te doen, en op die vakken na heel erg gaaf![]()

het aftakelen begint vroeg.
Wesp in m'n homegym...snap die beesten ook echt niet, eigenlijk al dat vliegend ongedierte snap ik niet, staat er een 'gigantische' opening aka raam, snappen ze nog niet dat ze daardoor naar buiten kunnen...morgen zal die wel dood op het vensterbank liggen.
http://thumbs.dreamstime.com/thumblarge_471/1264034710sOEWYY.jpg

144...is dat niet die bier bestel lijn?