AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Net met rijles de auto in de achteruit gezet i.p.v. in de 1e versnelling.... Is this real life?

Nieuwe kamer in antwerpen, ik heb het bed al kapotgekregen (uurtje geleden door lattenbodem gezakt, lekker zo midden in de nacht als je aant slapen bent :roflol: Schrok me de tandjes) kan dus niet meer slapen.

Blijkbaar wil een bureau zeggen "een tafelblad met wat poten, nog niet ineengevezen, zonder de vijzen om dat te doen erbij of stoel"

This gon be poar...

En nu nog met snelle Mourad zitten ook :roflol: Even mn geurvlaggetje opgesteld, heel het huis doordrongen met het aroma van rotzure saus...

Wtf?! Waar staat dat nou weer voor

**** opeens keiharde buikpijn wtf is this shit.. nu kreunen op de bank arghhh

Zwaar overtrained, misselijk door de dexaprine, mijn dag kan niet meer stuk :o ff 2 dagen totale rust houden.

OH YEAH!

Net met rijles de auto in de achteruit gezet i.p.v. in de 1e versnelling.... Is this real life?

Son ik laatst dan. Met auto examen rijd ik, wil ik van ze 2 naar ze 3 zet ik hem in ze 1. Oude dus keihard afremme fakking veel touren maken. Sloeg echt helemaal nergens op. nog nooit gebeurt, gebeurt t op exame feelsbadman. Was dan ook gezakt:o

14 jarige ecto die steeds naar mij zat te glimlachen in de sportschool:(:(

Son ik laatst dan. Met auto examen rijd ik, wil ik van ze 2 naar ze 3 zet ik hem in ze 1. Oude dus keihard afremme fakking veel touren maken. Sloeg echt helemaal nergens op. nog nooit gebeurt, gebeurt t op exame feelsbadman. Was dan ook gezakt:o
Damn das ook klote ja. Heb het een paar keer tijdens rijles gehad maar de laatste x-aantal lessen al niet meer.

wil het eigelijk zo rap mogelijk gemaakt hebben :p

ochja, maar hopen dat de omnium hiervoor bij springt

dag weer omzeep hierdoor.

vader komt terug van de garage, bestek laten opmaken.

omdat het juist aan het begin van de achterdeur geschaafd was, is deze lichtjes ingedrukt zeg maar.
staat dus lichtjes bol over 10 cm van de druk die zich verspreid heeft.
fl**kers van de garage beweren dus dat er een nieuwe deur in moet '-.-

gelukkig hebben we omnium dus of het nu 1miljoen koste of dikke duizend euro maakt niet uit, we betalen 'maar' 850 ervoor.

wel een dure prijs om even op de oprit te rijden :s

---------- Post toegevoegd Thu 22 Mar 2012 om 18:27 ----------

Damn das ook klote ja. Heb het een paar keer tijdens rijles gehad maar de laatste x-aantal lessen al niet meer.

had ik in het begin ook.

en vorige keer bij het terugschakelen zat ik ook in 3de ipv 1ste.
stond rap stil toen ik koppeling los liet :p

omdat het juist aan het begin van de achterdeur geschaafd was, is deze lichtjes ingedrukt zeg maar.

gelukkig hebben we omnium dus of het nu 1miljoen koste of dikke duizend euro maakt niet uit, we betalen 'maar' 850 ervoor.

had ik in het begin ook.

Klinkt mij als een bullshit verhaal van die garage. Mijn advies? Zoek een zwarte monteur en vraag het hem. Scheelt je ongetwijfeld een HELEBOEL geld.

had ik in het begin ook.

Moet je alles zelf dokken?

Werd net gebeld dat ik morgen niet hoef te werken..:( grrrr.

had ik in het begin ook.

Garages zijn ****ing bullshit, auto van mijn vader moest naar de garage om iets te repareren, hadden ze tijdens die reparatie de motor zogenaamd beschadigt... moest mijn vader extra betalen voor de reparatie van de motor die ZIJ beschadigt hadden.

moet het niet zelf dokken, ouders denken zo: mijn pa had moeten zien dat ik iets te scheef stond voor met die auto op onze oprit te rijden en had het moeten zien--> zijn fout.

ik wist dat ik niet echt recht stond, maar was met een veel slechtere hoek onze oprit als eens opgezoefd (met een kleinere auto ofc)

90 euro ibood box

verotte stofzuiger met alleen maar slechte reviews en een lelijk e-reader.
terwijl de rest van de boxen allemaal wel nice stuff was.

hebik weer fuuarrkk!

Ik sliep rond 01:45 en word om 07:00 wakker? Bah.

Terug
Naar boven