MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

verpeste niet echt mijn dag, maar gelukkig maakte mij het toch ook niet...

meisje dat ik paar maand ken, zegt juist dat ze relatie met mij wilt, maar ik heb daar echt geen zin in...
ze is zo het type van: jij stuurt 1 avond geen slaapwel, jij bedriegt me met een ander...
om te nken moet ik ook niet met haar gaan, na een jaar vindt ze het nog te vroeg.

langs de andere kant streelde het mijn ego toch, weer een chick die op me was :p

K*t rug .. godver

Ben ineens ****ing moe terwijl ik zo moet gaan trainen... Grrrr

**** weer te snel chocomel gedronken godver

Fuark mensen zeggen dat je van chocolade eten geen puistjes krijgt maar toch merk ik iedere keer dat ik chocolade eet een puistje op. Heb nu een grote pot ben & jerrys brownie staan en twijfel of ik het op moet eten :(

Wil Adidas gewichthef schoenen kopen, maar het lukt mij niet om mijn maat te achterhalen. Heb geen winkel kunnen vinden die Adidas groter dan maat 47 heeft. Weet alleen nog maar dat die te klein is. Wordt een beetje link met online bestellen. Word er schijtziek van!!! :army::fire::mad::splat::headbang::shoot:

Fuark mensen zeggen dat je van chocolade eten geen puistjes krijgt maar toch merk ik iedere keer dat ik chocolade eet een puistje op. Heb nu een grote pot ben & jerrys brownie staan en twijfel of ik het op moet eten :(

ik ben sinds 2 weken gestopt met chocolade en kreeg toen ineens 1-2 puistjes :(

ik ben sinds 2 weken gestopt met chocolade en kreeg toen ineens 1-2 puistjes :(

Damn dan begin ik maar rap die ben & jerrys op te eten :p

OT: Ik ga woensdag op uitwisseling naar een ver land (wallonië, never heard of) en ik logeerde bij een lekkere chick. Nu blijkt plots dat ze geen jongens mag logeren van haar moeder en nu ben ik verplicht bij een dik wijf te logeren. Heb er echt geen zin.

OT: Ik ga woensdag op uitwisseling naar een ver land (wallonië, never heard of) en ik logeerde bij een lekkere chick. Nu blijkt plots dat ze geen jongens mag logeren van haar moeder en nu ben ik verplicht bij een dik wijf te logeren. Heb er echt geen zin.

Ga je daar wel trainen?

Wallonië is toch een autonome regio in Roeminië?

ik snap er niks van, toekomende tijd en verleden tijd in hetzelfde verhaal

de zomer begint weer dus de AAS sectie word weer overspoelt met r**ards die ff een winny kuurtje willen knallen zodat ze r1pp3d voor de zomer zijn

Terug
Naar boven