Panzer VIII
Huge Freak
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik vond the change up wel lachen
meehhh laatste tijd zoveel geluk kben echt bang dat karma binnekort de hoek omduikt enja when it rains it poors
heb meestal voor elke beetje geluk 2x zoveel ongeluk.. en heb laatste paar weken alleen maar geluk gehad.. oh gosh
ofwel geluk volgende week bij woodstock

WutWait wut. Ik dacht altijd dat Leon van b&f een man was van +40j, nu blijkt dat hij nog redelijk jong is, in de 20![]()
? dacht ik ook
maar moet dat beeld maar ff gaan bijstellen

Wut? dacht ik ook
maar moet dat beeld maar ff gaan bijstellen
![]()
OT : ik moet nu werken en maybe vanaaf ook weer... en ik ben begonnen met werken op maandag deze week en ben pas volgende week vrijdag vrij... waar ben ik eigenlijk mee bezig![]()

Mhaw bij dit bedrijf word je niet rijk hoor...
Zet je tel uit of laat feedback opnemen broDat m'n maffe ex me al 3 nachten achtermekaar wakker loopt te bellen.
Terwijl ze op facebook zet dat ze met d'r nieuwe vriend in de kroeg zit.

9 рота
wel met Nederlandse ondertiteling dlen natuurlijk anders begrijp je er geen **** van. Gaat over de oorlog waarbij Rusland Afghanistan binnenvalt.
http://www.imdb.com/title/tt0417397/

Haha denk dat ze dat helemaal niet kan waarderen en dan nog vaker gaat bellenMhaw bij dit bedrijf word je niet rijk hoor...
---------- Post toegevoegd Sat 31 Mar 2012 om 16:12 ----------
Zet je tel uit of laat feedback opnemen bro![]()
Traguspiercing nog,meer niet

Haha denk dat ze dat helemaal niet kan waarderen en dan nog vaker gaat bellen![]()
Traguspiercing nog,meer niet![]()
?Schrok er ook van. Moet je hem eens in het groot zien. Daar wil je geen ruzie mee![]()

Oei das naar heb me ex een helemaal vanaf Den Haag naar schiphol laten komen omdat ik me tongpiercing door 2en had gekaakt dus was zeer bang dattie dichtgroeide... dus ken ut gevoel kan je niet ff snel er 1tje fixen? Tattoo's shop zijn meestal wel open tot een uur of 9 op zaterdag en dan kan je er ff snel 1 doorheen jassen groeit ie igg niet dichtNavelpiercing kwijtgeraakt tijdens fitnessen, heb net 1 besteld,had geen reserve meer thuis dus hopen dat hij niet dichtgroeit![]()

Ik heb een tongpiercing... Problem?
Oei das naar heb me ex een helemaal vanaf Den Haag naar schiphol laten komen omdat ik me tongpiercing door 2en had gekaakt dus was zeer bang dattie dichtgroeide... dus ken ut gevoel kan je niet ff snel er 1tje fixen? Tattoo's shop zijn meestal wel open tot een uur of 9 op zaterdag en dan kan je er ff snel 1 doorheen jassen groeit ie igg niet dichtO
.Nee hoor,vind wel leuk als jongens dat hebben