MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Full metal jacket (vietnam oorlog)
Raging bull (boksfilm)

Kijk niet zo veel films, maar dit vind ik wel leuke.

Wait wut. Ik dacht altijd dat Leon van b&f een man was van +40j, nu blijkt dat hij nog redelijk jong is, in de 20 :o

---------- Post toegevoegd Sat 31 Mar 2012 om 14:54 ----------

verveel me,

iemand nog een leuke film tip oid ?
Ik vond the change up wel lachen
Drive, moneyball, horrible bosses, Limitless, the three musketeers, tower heist ...

meehhh laatste tijd zoveel geluk kben echt bang dat karma binnekort de hoek omduikt enja when it rains it poors :(

heb meestal voor elke beetje geluk 2x zoveel ongeluk.. en heb laatste paar weken alleen maar geluk gehad.. oh gosh

nee bro, vorige week ongeluk bij the undercurrent met de chicks ;) ofwel geluk volgende week bij woodstock:):)

Wait wut. Ik dacht altijd dat Leon van b&f een man was van +40j, nu blijkt dat hij nog redelijk jong is, in de 20 :o
Wut :eek:? dacht ik ook :p maar moet dat beeld maar ff gaan bijstellen :)

OT : ik moet nu werken en maybe vanaaf ook weer... en ik ben begonnen met werken op maandag deze week en ben pas volgende week vrijdag vrij... waar ben ik eigenlijk mee bezig???

Wut :eek:? dacht ik ook :p maar moet dat beeld maar ff gaan bijstellen :)

OT : ik moet nu werken en maybe vanaaf ook weer... en ik ben begonnen met werken op maandag deze week en ben pas volgende week vrijdag vrij... waar ben ik eigenlijk mee bezig???

rijke c*nt worden:)

Navelpiercing kwijtgeraakt tijdens fitnessen, heb net 1 besteld,had geen reserve meer thuis dus hopen dat hij niet dichtgroeit :mad:

Navelpiercing kwijtgeraakt tijdens fitnessen, heb net 1 besteld,had geen reserve meer thuis dus hopen dat hij niet dichtgroeit :mad:
Oei das naar heb me ex een helemaal vanaf Den Haag naar schiphol laten komen omdat ik me tongpiercing door 2en had gekaakt dus was zeer bang dattie dichtgroeide... dus ken ut gevoel kan je niet ff snel er 1tje fixen? Tattoo's shop zijn meestal wel open tot een uur of 9 op zaterdag en dan kan je er ff snel 1 doorheen jassen groeit ie igg niet dicht :)

---------- Post toegevoegd Sat 31 Mar 2012 om 17:27 ----------

Phaggot :mad:?
Haha, omdat je dat geil vind?
Ik heb een tongpiercing... Problem?

Oei das naar heb me ex een helemaal vanaf Den Haag naar schiphol laten komen omdat ik me tongpiercing door 2en had gekaakt dus was zeer bang dattie dichtgroeide... dus ken ut gevoel kan je niet ff snel er 1tje fixen? Tattoo's shop zijn meestal wel open tot een uur of 9 op zaterdag en dan kan je er ff snel 1 doorheen jassen groeit ie igg niet dicht :)O

Ja k*t gevoel is dat he? Hij groeit namelijk ook best snel dicht, als ik hem 2uur uit heb bijvoorbeeld dan moet ik hem er al door heen prikken! Ben langs een vriendin gegaan en heb er ff 1 van haar geleend! Probleem opgelost haha :D.
---------- Post toegevoegd Sat 31 Mar 2012 om 17:27 ----------

Ik heb een tongpiercing... Problem?
Nee hoor,vind wel leuk als jongens dat hebben :o

ga ik buiten eventjes een sigaret roken zie ik een wat oudere kalende man tegen mijn velgen zeiken lol direct peuk op de grond en naar die gast naartoe maar hij zag me en sprong op een oude vespa en was pleitte dus ik direct naar binnen mijn sleutels gaan halen maar te laat de vogel was al gaan vliegen .

Terug
Naar boven