- Waardering
- 3.529
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb om 13:00 Engels tentamen over het boek 'Soul for a raggy boy' Zie ik nu dat er geen samenvattingen van op internet staanAllen een film... Ga ik niet meer redden
![]()
good luck manmeerkeuze vragen zijn meestal wel easy, bij 3/4 kan je aan de vraagstelling al zien welke het goede antwoord is (als je geen r*tard bent dan)
Ja als je 12j bent fzo, in de hogeschool kan je dat wel vergeten! 

OT:
Eindelijk kunnen bestellen op sunatura.com. Ik zet gisteren 83€ over op mijn paypal account (toen ik bestelde was dit de prijs). Ze sturen mij vandaag een verzoek om geld, blijkt dat het 85€ is. Ik wil 2€ extra overzetten, wordt ineens mijn bankkaart geweigerd![]()
En kan hierdoor ook geen pre workout bestellen![]()
OT:
Eindelijk kunnen bestellen op sunatura.com. Ik zet gisteren 83€ over op mijn paypal account (toen ik bestelde was dit de prijs). Ze sturen mij vandaag een verzoek om geld, blijkt dat het 85€ is. Ik wil 2€ extra overzetten, wordt ineens mijn bankkaart geweigerd![]()
En kan hierdoor ook geen pre workout bestellen![]()
. Bij een stuk minder, maar als je de antwoorden goed leest dan zie je al snel dat 1 a 2 keuzes gewoon klinkklare onzin is.Op de hogeschool kan het ook. Bij een stuk minder, maar als je de antwoorden goed leest dan zie je al snel dat 1 a 2 keuzes gewoon klinkklare onzin is.

+1en dat de andere 2 á 3 keuze's echt allebei kunnen, op een miniem schrijf of inerpretatiefoutje na![]()
Diten dat de andere 2 á 3 keuze's echt allebei kunnen, op een miniem schrijf of inerpretatiefoutje na![]()

lol 5 vwo....in 5v gaat het mij nog best makkelijk af.... met logisch nadenken en jezelf niet helemaal de paranoia in leren helpt wel eens
lol 5 vwo....![]()
kom maar bij Rechten kijken knulletje zijn echt geen makkelijke meerkeuze

Denk dat de wereld nog vies tegen gaat vallen voor jou als je buiten je middelbare school & wonen bij je ouders bubbeltje stapt knul
Denk dat de wereld nog vies tegen gaat vallen voor jou als je buiten je middelbare school & wonen bij je ouders bubbeltje stapt knul