- Waardering
- 513
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 1%
afgelopen 3 weken genoeg gedaanmaarja had eten besteld en bezorger leek een beetje zenuwatig van mij te worden
liet ook paar x wissegeld vallen
![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
afgelopen 3 weken genoeg gedaanmaarja had eten besteld en bezorger leek een beetje zenuwatig van mij te worden
liet ook paar x wissegeld vallen
![]()

zeker richting 47cm
volgende x trek ik me t-shirt uit47 cm armen op 89 kg? is this real life?had zieke pomp in me biceps welzeker richting 47cm
volgende x trek ik me t-shirt uit
als ik weer goed bezig ben met voeding en terug op oude niveau ben.met pomp, koud is die 45-46 armen zijn mijn pluspunt, wanneer post jij pics man
**** stond net te posen voor de spiegel staat me zus en der vriend ineens voor t raam .. ****
**** stond net te posen voor de spiegel staat me zus en der vriend ineens voor t raam .. ****

Echt een schaamtelijke ervaring als je nog ecto bent**** stond net te posen voor de spiegel staat me zus en der vriend ineens voor t raam .. ****

lekker boeie man, loop zovaak gewoon in het weekend met mijn onderbroek rond het huis, terwijl 18 jarige vriend van me zusje er isen dan hem lkkr trollen
![]()

Je haalt mij de woorden uit de mondTrain afgelopen 2-3 weken ook maar 3x per week, wat zeker heeft geholpen! Mijn motivatie is weer 100% terug, dus wss was het overtraining idd. gewichten gaan nu ook lekker omhoog, scheeuwde vandaag heel de gym bij elkaar met een dumbbell incline bench PR, iedereen was ff miren
![]()