MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Net onze mooie lieve bruine labrador laten inslapen.
Ik wist niet dat het zo emotioneel was. hij is 7 jaar geworden.

Weer zo dom geweest om niet nee te zeggen tegen mijn baas.... Maar nee, het is geen probleem om op mijn enigste vrije dag deze week nog even tot half 11 s'avonds te gaan werken :fuu:

Weer heel de dag geslapen.
Ik probeer elke dag een doel te stellen. Maar dan pakt steeds juist slechter uit :D

Fysio en z'n assistent hebben me afgeraden om nog verder te trainen. Ik mag alleen trainen tussen de 15 en 20 herhalingen, omdat ik nog groei enzo. Kan wel janken nu (srs)

brb suicide

2 keer bijna ko gegaan tijdens krachttrainen(snatch).

Training ging k*t.

wtf? en je heb verder geen klachten?
Nee, heb wel last gehad van te zwakke stabilisatie spieren die het niet aankonden. Maar dat is inmiddels herstelt.

Zo zwaar trainen, dus onder de 15 reps, zou de epifysairschijf te erg belasten waar ik later last kan krijgen. Moet dus een paar jaar wachten volgens mijn fysio.

Weet nu eigenlijk niet wat ik moet doen, ik heb ook wel stukjes gelezen dat het geen kwaad kon. ik zie wel even...

een puist op me reet :,(
moet nu heletijd scheef zitten...

Verknetterd getraind ( kreeg het maar half voor elkaar vanwege slaapgebrek ), nu werken van 19:00 tot 07:00 en weet nu al dat ik niet genoeg eten bij me hebt dus dat word junk food vanaaf :(

Schijtchaggie van het feit dat ik niet bereikbaar ben. But storing bij Vodafone..

Terug
Naar boven