Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

de dingen die je doet als je wat drank achter de kiezen hebt, ik let er zelf iig op dat ik geen rare dingen meer ga doen, heb een paar keer een human flag gedaan tijdens het lam zijn wat makkelijk fout had kunnen aflopen

Had zelf niet eens zo veel gedronken en het dippen ging ook goed :p. Jammer van die duw, maar ja shit happens. En inderdaad, ik zal het in het vervolg maar niet meer doen :p.

Nogal hard op mijn onderarm vlakbij elleboog geslagen door mijn broertje met een houten zwaard, hopelijk geen hinder met bankdrukken morgen ;)

Zulke dikke blaren op mijn hakken, shittt.

Had werkschoenen niet ingelopen en dan in de horeca lopen ze wel 2x zo snel als wat ik gewend ben. Kon wel huilen van de pijn na 8 uur. :p

Niet kunnen trainen :mad::yell::fire: Het zat helemaal fout helemaal fout in mijn onderrug. Het kraakbeen om precies te zijn

Hele nacht liggen hoesten en niezen

Wat is dat eigenlijk, door je rug gaan?

Niet kunnen trainen :mad::yell::fire: Het zat helemaal fout helemaal fout in mijn onderrug. Het kraakbeen om precies te zijn

Klote man..

Ik ga zelf eind van deze middag voor het eerst in mn leven naar de fysio.. onderrug/glutes/benen voelen ook niet echt goed laatste weken

Niet echt verpest m'n dag maar wel een fail.
Was lunges aan het doen alleen blijkbaar stond ik niet in het midden van m'n mat (homegym)
waardoor m'n achterste poot op laminaat kwam toen ik bij het onderste deel van de beweging kwam......
Kort gezegd bijna in spagaat gelegen + barbell tegen m'n hoofd en een deuk in de vloer erbij :P.

Thnx brahs! Op mijn 17e ben ik door mijn rug gegaan ja. En goed ook. Daarbij heb ik schade opgelopen aan een tussenwervelschijf (kraakbeen) tussen mij lumbale wervels. Aangezien kraakbeen niet regenereerd is de schade permananent. Sterker nog, wanneer de schade er eenmaal zit schiet je kraakbeen sneller van zijn plek, waardoor er meer schade ontstaat. Inmiddels is er schade tussen verschillende wervels.

Mits alles (redelijk) op zijn plek zit is er goed mee te leven. Je wordt veel bewuster van je houding, met name bij tillen. Squatten en SLDL zijn met riem goed te doen. Alhoewel het kraakbeen met zwaar squatten alsnog wel eens van zijn plek wil schieten. De reguliere DL is echt een no-go.

Klote man..

Ik ga zelf eind van deze middag voor het eerst in mn leven naar de fysio.. onderrug/glutes/benen voelen ook niet echt goed laatste weken

Het beste daarmee!

Eelt op m'n handen doet pijn. pfff, echt klote met trainen, binnenkort maar handschoentjes kopen.

Ben de motivatie voor het trainen even verloren. In de gym zelf is het wel ok, maar iedere keer weer naar de gym vertrekken wordt lastiger en lastiger. Terwijl ik daar nooit eerder last van had...

Net per ongeluk een omega 3 viscapsule kapot gebeten, tastesbadman :(

Ben de motivatie voor het trainen even verloren. In de gym zelf is het wel ok, maar iedere keer weer naar de gym vertrekken wordt lastiger en lastiger. Terwijl ik daar nooit eerder last van had...

Bij mij was dat een tijd geleden over training, ik train soms maar 3x per week en voel me stukke beter dan dat ik 5x in de week train. Gewichten schieten dan omhoog.

Ot:

Motivatie kwijt om te leren, ik slaap iedere avond maar 4-5 uurtjes al ander halve week lang. Ik ben uitgeput..vanavond vroeg slapen en morgen ochtend trainen:)

Bij mij was dat een tijd geleden over training, ik train soms maar 3x per week en voel me stukke beter dan dat ik 5x in de week train. Gewichten schieten dan omhoog.

Ot:

Motivatie kwijt om te leren, ik slaap iedere avond maar 4-5 uurtjes al ander halve week lang. Ik ben uitgeput..vanavond vroeg slapen en morgen ochtend trainen:)

Je haalt mij de woorden uit de mond:D Train afgelopen 2-3 weken ook maar 3x per week, wat zeker heeft geholpen! Mijn motivatie is weer 100% terug, dus wss was het overtraining idd. gewichten gaan nu ook lekker omhoog, scheeuwde vandaag heel de gym bij elkaar met een dumbbell incline bench PR, iedereen was ff miren:cool:

pff ik heb teveel motivatie, jullie mogen wel wat lenen

Terug
Naar boven