- Waardering
- 563
thx brah en wat betreft me stalker je had gelijk.... krijg net een smsjuh ( 4 stuks
) met allemaal rare crap erin ****FACEPALM****Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thx brah en wat betreft me stalker je had gelijk.... krijg net een smsjuh ( 4 stuks
) met allemaal rare crap erin ****FACEPALM****thx brah en wat betreft me stalker je had gelijk.... krijg net een smsjuh ( 4 stuks) met allemaal rare crap erin ****FACEPALM****

haha herkenbaar, sterkte bro! met werk en de gekthx brah en wat betreft me stalker je had gelijk.... krijg net een smsjuh ( 4 stuks) met allemaal rare crap erin ****FACEPALM****
Thx voor 1e bericht brahhaha herkenbaar, sterkte bro! met werk en de gek
---------- Post toegevoegd Thu 5 Apr 2012 om 00:23 ----------
ik ging coïtusen met een meisje maar er zat nog haar tussen haar k*t en haar anus.
best wel nasty hoop dat ze het vergeten is om te scheren want als het daar altijd zit is echt vies.
ja is idd erg nasty als een vrouw dat heeft...Ik wil ook een cutfiets

Ik wil ook een cutfiets
Het cutten lukt voor geen meter!! Waarom kan je niet altijd bulken zonder je vp stijgt?!!![]()

Geen zin in trainen -_-
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
b*ch, ik kan niet eens trainen door rugblessure en jij zegt gewoon geen zin om te trainen. Ik zou je een pets geven als je voor me stond.
Eigenschuld dat je rugblessure hebt, had je maar beter om je techniek moeten denken.
---------- Post toegevoegd Thu 5 Apr 2012 om 10:55 ----------
Ik heb ook geen zin om te gaan trainen, maar doe het lekker toch.

En als je nu voor me zou staan zou ik je echt vloeren. Met mijn techniek is niets mis, het is in mijn rug geschoten.
kan wel, clean bulk + niet te veel boven onderhoud.Ik wil ook een cutfiets
Het cutten lukt voor geen meter!! Waarom kan je niet altijd bulken zonder je vp stijgt?!!![]()
Maar als ik dan honger heb denk ik: aaaa f*ck it, zit toch in de bulk. Wat gaan die extra 200kcal uitmakenkan wel, clean bulk + niet te veel boven onderhoud.