Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Moeder die helemaal mad gaat doen als ik een ei wilt bakken, en gaat beweren dat teveel eieren slecht voor je zijn. Dan ook nog is beweren dat ik alleen maar eet en dat dat niet hoeft.

Ik wil echt uit huis.

srs

Letro ziek

Moeder die helemaal mad gaat doen als ik een ei wilt bakken, en gaat beweren dat teveel eieren slecht voor je zijn. Dan ook nog is beweren dat ik alleen maar eet en dat dat niet hoeft.

Ik wil echt uit huis.

srs

Herkenbaar... heb al veel onzin gehoord.. ik drink teveel water, ik eet teveel pasta/eieren, ik ben gestoord omdat ik rijst gewoon zonder iets erbij eet (prima te eten???) 1 liter kwark per dag is slecht voor je en ga zo maar door

Herkenbaar... heb al veel onzin gehoord.. ik drink teveel water, ik eet teveel pasta/eieren, ik ben gestoord omdat ik rijst gewoon zonder iets erbij eet (prima te eten???) 1 liter kwark per dag is slecht voor je en ga zo maar door

klinkt dedicated, maar je stats lijken nergens op haha

kilo kwark is oko beetje overdreven vind je niet? en teveel water??? is toch juist goed?

Dat is niet mijn mening maar dat krijg ik te horen :)

En nee stats stellen niets voor, ze kloppen wel en ik ben nog niet zo heel lang bezig. En ze gaan langzaam omhoog, en daar gaat het om.

---------- Post toegevoegd Thu 5 Apr 2012 om 14:53 ----------

Ik kom sinds november in de gym, heb een goed trainingsschema sinds begin januari en ben eigenlijk nog steeds met mijn voeding aan het klooien.

Zojuist gedaan gemaakt met me vriendin..

Feels bad brahs :(

Nou, ik heb anders een tijdje een liter of 5, 6 per dag gedronken en dat was toch geloof ik niet zo heel fantastisch voor mn nieren. Enneh...ja, ik kan nogal snel doorslaan met dat soort shit geloof ik :P

Verder: Negeer je ouders man. Doe ik met die van mij ook. Heb wel 100 keer geprobeerd uit te leggen hoe de vork in de steel zit, maar ze snappen het toch niet. Ze vielen er zelfs over dat ik 4x per week naar de sportschool ging. "Veel teveel" zeiden ze. NUTS!

Pijn in mijn (boven)rug .. en dat ondanks dat ik mijn rug vanochtend door de fysio "los" heb laten maken.

Nou, ik heb anders een tijdje een liter of 5, 6 per dag gedronken en dat was toch geloof ik niet zo heel fantastisch voor mn nieren. Enneh...ja, ik kan nogal snel doorslaan met dat soort shit geloof ik :P

Verder: Negeer je ouders man. Doe ik met die van mij ook. Heb wel 100 keer geprobeerd uit te leggen hoe de vork in de steel zit, maar ze snappen het toch niet. Ze vielen er zelfs over dat ik 4x per week naar de sportschool ging. "Veel teveel" zeiden ze. NUTS!

I feel you brah, bij mij is het nog 10x erger doordat ik 5x per week voetbal en 3x per week naar de gym ga. Them parents be trippin'

Had ze jou toevallig aangegeven bij de politie ivm runderAAS?:rolleyes:

:jk:

Nah brah, is inderdaad klote. Specifieke reden of gewoon geen verliefdheid meer?

Weinig verliefdheid meer door specifieke redenen. :)
Het was gewoon een verstikkende relatie laten we het zo stellen..

5.9 op bedrijfskunde herkansen
resultaat 4.6.. ( laatste cijfer telt)

Deed ik maar niet aan bodybuilding, kon ik zwaar cutten :trollface:

Terug
Naar boven