- Waardering
- 1.434
- Lengte
- 1m87
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moeder die helemaal mad gaat doen als ik een ei wilt bakken, en gaat beweren dat teveel eieren slecht voor je zijn. Dan ook nog is beweren dat ik alleen maar eet en dat dat niet hoeft.
Ik wil echt uit huis.
srs
) 1 liter kwark per dag is slecht voor je en ga zo maar doorHerkenbaar... heb al veel onzin gehoord.. ik drink teveel water, ik eet teveel pasta/eieren, ik ben gestoord omdat ik rijst gewoon zonder iets erbij eet (prima te eten) 1 liter kwark per dag is slecht voor je en ga zo maar door

Herkenbaar... heb al veel onzin gehoord.. ik drink teveel water, ik eet teveel pasta/eieren, ik ben gestoord omdat ik rijst gewoon zonder iets erbij eet (prima te eten) 1 liter kwark per dag is slecht voor je en ga zo maar door
is toch juist goed?
Teveel is nooit goed. Alleen is het praktisch onmogelijk een watervergiftiging te verkrijgen.klinkt dedicated, maar je stats lijken nergens op haha
kilo kwark is oko beetje overdreven vind je niet? en teveel wateris toch juist goed?

Nou, ik heb anders een tijdje een liter of 5, 6 per dag gedronken en dat was toch geloof ik niet zo heel fantastisch voor mn nieren. Enneh...ja, ik kan nogal snel doorslaan met dat soort shit geloof ik
Verder: Negeer je ouders man. Doe ik met die van mij ook. Heb wel 100 keer geprobeerd uit te leggen hoe de vork in de steel zit, maar ze snappen het toch niet. Ze vielen er zelfs over dat ik 4x per week naar de sportschool ging. "Veel teveel" zeiden ze. NUTS!
Zojuist gedaan gemaakt met me vriendin..
Feels bad brahs![]()

Had ze jou toevallig aangegeven bij de politie ivm runderAAS?
Nah brah, is inderdaad klote. Specifieke reden of gewoon geen verliefdheid meer?

jouw stats zijn imo ook k*t, is het nodig om dat te benadrukken? Nee.klinkt dedicated, maar je stats lijken nergens op haha
kilo kwark is oko beetje overdreven vind je niet? en teveel wateris toch juist goed?
gefeliciteerd!Zojuist gedaan gemaakt met me vriendin..
Feels bad brahs![]()
5.9 op bedrijfskunde herkansen
resultaat 4.6.. ( laatste cijfer telt)
Suwardi? kijk eens naar zijn leeftijd man... zieke stats voor een 17 jarige puber.jouw stats zijn imo ook k*t, is het nodig om dat te benadrukken? Nee.
hoezo kan een kilo kwark niet? leg eens uit jochie.
gefeliciteerd!
Suwardi? kijk eens naar zijn leeftijd man... zieke stats voor een 17 jarige puber.