MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Fuuuuu, een trainer vertelde me dat ik verkeerd squat. Ik squat te diep, en ik neem rust (strek m'n benen volledig tussen herhalingen). Ik ben stronteigenwijs, maar ga wel even wetenschappelijke shizzle opzoeken om aan te tonen dat full squat niet slecht is, en hoe het nou zit met benen strekken.

Brief op de mat dat ik niet ben uit genodigd voor een sollicitatiegesprek bij mn droombaan :'(

Fuuuuu, een trainer vertelde me dat ik verkeerd squat. Ik squat te diep, en ik neem rust (strek m'n benen volledig tussen herhalingen). Ik ben stronteigenwijs, maar ga wel even wetenschappelijke shizzle opzoeken om aan te tonen dat full squat niet slecht is, en hoe het nou zit met benen strekken.

strekken maar niet je knieen op slot zetten, dus lichtjes gebogen.

K*t hannover 96

Denkik weer te weinig eten meegenomen naar werk... :( en moet twijfelen om nachtje door te gaan om te trainen want werk tot 07:00 maar de sportschool is maar open van 09:00 tot 13:00... baal ur nu al van...

jouw stats zijn imo ook k*t, is het nodig om dat te benadrukken? Nee.

hoezo kan een kilo kwark niet? leg eens uit jochie.
Ben ik mee eens eet zelf ook 0,75/1kilo kwark per dag alleen die lactose is wat minder...

Edit : net mail van me ex gehad feeling down :(:sad:

Laatst bewerkt:
Oh dat is klote Peerebaum.. sterkte :(.

Zelf: Kotsmisselijk wakker worden, uit het niets.

Peerebaum, had net m'n berichtje bewerkt :p. Maar thanks.

De muziek van Trenchmouth in ''wat luister je nu'' .. :headbang:

Gvd!

Net naar de wc geweest en zo'n hoop gemaakt dat de helft bleef liggen naar 1x doorspoelen....
Dan moet je weer 5 min wachten voor die bak vol is en dan weer doorspoelen.

Super vervelend en vies

Terug
Naar boven