XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Gvd!

Net naar de wc geweest en zo'n hoop gemaakt dat de helft bleef liggen naar 1x doorspoelen....
Dan moet je weer 5 min wachten voor die bak vol is en dan weer doorspoelen.

Super vervelend en vies

say whuuut :eek:

Van z'n epic dump trek je toch wel foto's :p

jongens, ik heb voor het eerst stae of hoe je het ook noemt opgemerkt. Nu ben ik niet zo bekend met dit fenomeen maar weet ik dat het voornamelijk voorkomt bij mensen die trainen of obesitas hebben; echter train ik al een jaar niet meer en is een logische causaliteit dat mijn spiermassa gestaag slinkt. Hoe kan ik hier dan last van hebben? wou er geen topic voor openen, alvast bedankt beste buffels.

jongens, ik heb voor het eerst stae of hoe je het ook noemt opgemerkt. Nu ben ik niet zo bekend met dit fenomeen maar weet ik dat het voornamelijk voorkomt bij mensen die trainen of obesitas hebben; echter train ik al een jaar niet meer en is een logische causaliteit dat mijn spiermassa gestaag slinkt. Hoe kan ik hier dan last van hebben? wou er geen topic voor openen, alvast bedankt beste buffels.

Lijkt mij ondraaglijk, srs

Had gisteravond kip gekookt, ik laat dit dan altijd nog een paar minuten in het water staan zodat de kip lekker mals wordt. Helemaal vergeten, dus ik vanochtend kip opwarmen in de magnetron, geen goed plan, boem hele magnetron onder de ontplofte kip.

Ja dat snap ik, maar gewoon het idee dat je er elke dag slechter uit gaat zien ;) En dat je hard-earned spiermassa langzaam verdwijnt
was er ook kapot van eerste weken/maanden. maar heb me eroverheen kunnen zetten. Ben zelfs niet meer zeker of ik terug zou beginnen met bb wanneer ik het zou kunnen; gevechtssport lijk me wel wat, alhoewel je dan in je bloot bovenlijf moet rondhuppelen en dat is dan weer niet echt iets voor mij.

Waarom was je eigenlijk gestopt? En als ik zou stoppen zou ik cutten en abs trainen, heb altijd wel een laagje vet over mijn miezerige abs gehad.

wat is er moeilijk aan wat eiwitten per dag naar binnen te werken en 2 of 3x per week even te trainen:rolleyes:

Gvd net speciaal opgestaan ( had nachtdienst tot 07:00) om te gaan traimen ( want de sportschool is maar open tot 13:00, ik sta daar en ben zooo verrot dat ik echt met zware zware moeite me training heb afgemaakt...

Waarom was je eigenlijk gestopt? En als ik zou stoppen zou ik cutten en abs trainen, heb altijd wel een laagje vet over mijn miezerige abs gehad.
zit rond de 10% misschien zelfs 9,5/9% maar heb een opblaasbuik van mezelf. nu das niet zo heel erg want me abs kwamen er nog redelijk door. (heb ooit een foto's gepost in een topic die ik gemaakt heb) maar train me abs niet alleen. tis ofwel me hele lichaam ofwel niets, heb het nooit als een optie gezien. maare om eens te antwoorden op jouw vraag: heb last van al mijn gewrichten dus trainen werd onmogelijk. heb ook last van vermoeidheid en sinds kort duizeligheid en nog een paar kleinigheidjes. maar ik ga je niet lastig vallen met mijn hele levensverhaal. vertel dit alleen zodat mensen weten dat ik voor een reden niet train, omdat ik motivatieloos ben ect .

Gvd net speciaal opgestaan ( had nachtdienst tot 07:00) om te gaan traimen ( want de sportschool is maar open tot 13:00, ik sta daar en ben zooo verrot dat ik echt met zware zware moeite me training heb afgemaakt...

hqdefault.jpg

Gvd net speciaal opgestaan ( had nachtdienst tot 07:00) om te gaan traimen ( want de sportschool is maar open tot 13:00( domme goede vrijdag gedoe???) ik sta daar en ben zooo verrot dat ik echt met zware zware moeite me training heb afgemaakt... Training naar mijn gevoel is nog nooit zo slecht...

Genomineerd voor snelste quote van 2012 :D

---------- Post toegevoegd Fri 6 Apr 2012 om 13:08 ----------

zit rond de 10% misschien zelfs 9,5/9% maar heb een opblaasbuik van mezelf. nu das niet zo heel erg want me abs kwamen er nog redelijk door. (heb ooit een foto's gepost in een topic die ik gemaakt heb) maar train me abs niet alleen. tis ofwel me hele lichaam ofwel niets, heb het nooit als een optie gezien. maare om eens te antwoorden op jouw vraag: heb last van al mijn gewrichten dus trainen werd onmogelijk. heb ook last van vermoeidheid en sinds kort duizeligheid en nog een paar kleinigheidjes. maar ik ga je niet lastig vallen met mijn hele levensverhaal. vertel dit alleen zodat mensen weten dat ik voor een reden niet train, omdat ik motivatieloos ben ect .

Dat is ****ed up man... wat is er precies met je gewrichten dan? En een maat van me kan zijn rug en schouder niet trainen omdat er iets mis is met een spier in die buurt... tja wat moet je dan?

Boete binnen: 9 km te hard is €63 armer. :(

Terug
Naar boven