AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ja bedoelde ik ook inderdaad, at voor BB ook als een echte dikz*k. :o

iedere avond met zak chips tv kijken, ik kon gewoon geen tv kijken zonder zak chips, moest iets hebben om op te knabbelen, heb mijn leven echt verandert

Was na 2 maanden trainen 1 maand helemaal gestopt, had een dipje, veel gevreten en uiteindelijk richting 25%bf. De stap om weer de sportschool binnen te gaan was heel lastig, iedereen zei dat ik dik was geworden etc. Als ik vanaf het begin lekker kon bulken was ik nu een beest:D Zeker 10 maanden besteed aan 25%-12%bf. Terwijl ik die 10 maanden beter had kunnen gebruiken voor een bulk..

Oke haha herken het.
En speel nog steeds met het probleem.
Ben nu helemaal gestopt met blowen. Maar ik had altijd van die inzinkingen. Die vreetkicks waren echt te erg.
Heb het nu nog steeds soms hoor. Ik hou teveel van eten:o. Ik kan echt schransen.

Bv als ik op een verjaardag bent. En er staan allemaal toastjes en chips enzo op tafel, ben ik de gene die constant zit te vreten. Terwijl iemand anders maar 2x een handje chips pakt ofzo.

Oke haha herken het.
Ben nu helemaal gestopt met blowen. Maar ik had altijd van die inzinkingen. Die vreetkicks waren echt te erg.
Heb het nu nog steeds soms hoor. Ik hou teveel van eten:o. Ik kan echt schransen.

Bv als ik op een verjaardag bent. En er staan allemaal toastjes en chips enzo op tafel, ben ik de gene die constant zit te vreten. Terwijl iemand anders maar 2x een handje chips pakt ofzo.

Ja pak altijd zo'n kom van de tafel, en loop er dan heel de tijd mee rond, of ik ga ergens zitten en kletsen terwijl ik steeds ervan eet

iedere avond met zak chips tv kijken, ik kon gewoon geen tv kijken zonder zak chips, moest iets hebben om op te knabbelen, heb mijn leven echt verandert

Ik at vaak van die bugles met zo'n tube kaasspul erbij oh lawd :roflol:

Elk tussenuur snackbar/bakker bart (Frikandelbroodje nomnom)

Ik at vaak van die bugles met zo'n tube kaasspul erbij oh lawd :roflol:

Elk tussenuur snackbar/bakker bart (Frikandelbroodje nomnom)

Whaha.
Op de middelbare school hadden we ook een aldi naast de school. Elk tussenuur daar na toe. Alleen maar vrete. Ook bij de bakker piza broodjes halen.
Elke dag std een rozekoek.

Op het MBO en HBO verkopen ze bij mij ook alleen maar rotzooi. Een gezondbroodje betaal je de hoofdprijs voor. En dan zit er 1 plakje ei tussen met een slap blaadje sla.

Echt laf sommige mensen, mijn broer is 23 jaar en 59KG, heeft zo'n bouwvakker van in de 40 tegen hem aangelopen om ruzie te zoeken.. Uit het niets slaat hij mijn broer, en duwt hem een paar x op de grond, gelukkig nog goed van af gekomen met 1 bloedlip, voor de rest geen schram. Wou srs dat ik erbij was

Gym gesloten

Echt laf sommige mensen, mijn broer is 23 jaar en 59KG, heeft zo'n bouwvakker van in de 40 tegen hem aangelopen om ruzie te zoeken.. Uit het niets slaat hij mijn broer, en duwt hem een paar x op de grond, gelukkig nog goed van af gekomen met 1 bloedlip, voor de rest geen schram. Wou srs dat ik erbij was
Sucks brah!
Overtuig je broer om ook te trainen!! Als hij dezelfde epic genen heeft dan jij, is hij beest in no time! :D

Oke haha herken het.

i feel u man :o

Terug
Naar boven