Waterpoloer
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 633
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 106kg
hoe hard heb je wel niet gefietst?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kan ik er wat aan doen dat ik harder fiets dan normale mensen.ben naar een reumatoloog gegaan en die heeft niks gevonden. kreeg ik voor de zoveelste keer te horen dat ik mss depressief zou zijn. :sGenomineerd voor snelste quote van 2012
---------- Post toegevoegd Fri 6 Apr 2012 om 13:08 ----------
Dat is ****ed up man... wat is er precies met je gewrichten dan? En een maat van me kan zijn rug en schouder niet trainen omdat er iets mis is met een spier in die buurt... tja wat moet je dan?
Hmmm deze week moet ik ook beginnen met cuttenDenk dat ik het ga vieren, door een 1KG hotwings bak te kopen, en morgen beginnen
![]()

Hehe zo deed ik dat ook 3 jaar geleden. De dag voor het cutte, zette ik de frituur aan, tijgernoten alles werke ik na binnen.
Anyway suc6 hoody. Denk dat het wel goed gaat komen. Je hebt maar een klein winter vachtje. En daarnaast heb je de discipline van een monster.
Probeer eens tijdens de training een grammetje of 40 bcaa(2:1:1) met veel water weg te drinken, zelfs als ik kapot ben kan ik dan nog een degelijke training er uitrammen.Gvd net speciaal opgestaan ( had nachtdienst tot 07:00) om te gaan traimen ( want de sportschool is maar open tot 13:00( domme goede vrijdag gedoe) ik sta daar en ben zooo verrot dat ik echt met zware zware moeite me training heb afgemaakt... Training naar mijn gevoel is nog nooit zo slecht...
Vorige keer cutte ik tot 12-13%(van 25%bf), wil dit keer zeker richting 10% gaan, ben zeer benieuwd hoe ik er op 10% uitzie
Probeer eens tijdens de training een grammetje of 40 bcaa(2:1:1) met veel water weg te drinken, zelfs als ik kapot ben kan ik dan nog een degelijke training er uitrammen.
Zo damn. Wist niet dat je zo hoog in bf had gestaan?
Dus je bent ooit als eerst begonnen met cutte? Inplaats van bulke.
Zeker 10 maanden besteed aan 25%-12%bf. Terwijl ik die 10 maanden beter had kunnen gebruiken voor een bulk..Was na 2 maanden trainen 1 maand helemaal gestopt, had een dipje, veel gevreten en uiteindelijk richting 25%bf. De stap om weer de sportschool binnen te gaan was heel lastig, iedereen zei dat ik dik was geworden etc. Als ik vanaf het begin lekker kon bulken was ik nu een beestZeker 10 maanden besteed aan 25%-12%bf. Terwijl ik die 10 maanden beter had kunnen gebruiken voor een bulk..

Tsja, maar je hebt hopelijk wel genoten van alle koekjes?![]()

was wel ****ing lekkerTsja, maar je hebt hopelijk wel genoten van alle koekjes?![]()

Bro tip: Ik verstop me altijd achter de verwarming als er iemand aan de deur komt waar ik geen zin heb.Miss3000 vanmorgen vroeg opgehaald om er een leuke dag van te maken vandaag, staat m'n collega om 12 uur aan de deur met een spoedklus.
Yes mad!![]()