Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

En dan lekker nog zieker worden. Nee dus.

1: 160eu betalen aan ib groep, deze week dus voor niks gewerkt

2: naar huisarts geweest voor elleboog en mag maandag naar ziekenhuis voor foto's

3: sero dipje

:)

een voetbaltraining waar ik als natte krant liep

al heel de dag hoofdpijn

Last van me knie.

:fuu: heb een scheurtje in mijn linker triceps!!!!

Kater en gister gecockblockt

Ironic shit, reed met een collega mee vanmorgen, kwam er op de radio "het is vandaag vrijdag de 13e", dus ik zeg "nice, vrijdag de 13e is vaak m'n geluksdag". Collega had me gedropped eenmaal op kantoor kom ik erachter dat ik m'n nieuwe telefoon kwijt ben. :( Ik ga voortaan heel hard m'n bek houden.

Fuark onlangs op een feest was er een chick die heel de tijd naar me keek en met me wou dansen maar had weinig zin omdat ik dronke was. Kijk nu op facebook en die chick is zooo lekker. Would hit + marry. Voel me echt k*t dat ik die kans gemist heb want ben niet rap tevreden maar zij was echt nice

Fuark onlangs op een feest was er een chick die heel de tijd naar me keek en met me wou dansen maar had weinig zin omdat ik dronke was. Kijk nu op facebook en die chick is zooo lekker. Would hit + marry. Voel me echt k*t dat ik die kans gemist heb want ben niet rap tevreden maar zij was echt nice

Pic's or GTFO!

Add je haar op fb en vraag ze een keer mee uit ????

PICS??

olischildpadfant train jij eigenlijk wel

Terug
Naar boven