Heb net hetzelfde vandaag als jou.Veeeeeeel te moe. Volgens mij is het beter als ik de training oversla vandaag. Maar dat is moeilijk, inhouden.![]()
alleen train ik toch niet dus boeie

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb net hetzelfde vandaag als jou.Veeeeeeel te moe. Volgens mij is het beter als ik de training oversla vandaag. Maar dat is moeilijk, inhouden.![]()

Veeeeeeel te moe. Volgens mij is het beter als ik de training oversla vandaag. Maar dat is moeilijk, inhouden.![]()

Ja precies jij kent het.. ga ik doen.i know the feeling..Lekker even je rust pakken hoor!
Haha had het gisteren ook maar had toch een rustdagje. Alleen die is nu dus officieel voorbij... eigenlijk.Heb net hetzelfde vandaag als jou.
alleen train ik toch niet dus boeie
Wat is/was erger?
Ik ga voortaan heel hard m'n bek houden.Fuark onlangs op een feest was er een chick die heel de tijd naar me keek en met me wou dansen maar had weinig zin omdat ik dronke was. Kijk nu op facebook en die chick is zooo lekker. Would hit + marry. Voel me echt k*t dat ik die kans gemist heb want ben niet rap tevreden maar zij was echt nice
Fuark onlangs op een feest was er een chick die heel de tijd naar me keek en met me wou dansen maar had weinig zin omdat ik dronke was. Kijk nu op facebook en die chick is zooo lekker. Would hit + marry. Voel me echt k*t dat ik die kans gemist heb want ben niet rap tevreden maar zij was echt nice
?