AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Dit ligt compleet aan me zelf hoor.

Om 6 uur pwo genomen. Lekker aan het trainen, roept me ma voor het eten.
Ik pakte eerst ff een shakie voor het eten.

Meteen de commentaar, moet ik dat nu weer.
Tijdens het eten, bleef ze doorzeuren op 1 ding.

Door de PWO, heb ik nogal en kort lontje. Dus moest al een paar keer tot 10 tellen. Maar ik hield het eve niet meer:D

Nu weer gezellig ruzie, ga zo wel ff sorry zeggen:o

Vent met ongelooflijk onfatsoenlijke opmerking midden in de AH. Schaamde me kapot.. :o:o

Ben nog nooit zo snel naar buiten gegaan.

Laten we het er op houden dat het nogal onbeschoft was en de rest van de Ah het wel geinig leek te vinden.

Ik niet. ;)
Mijn moeder zegt altijd: Als je A zegt, moet je ook B zeggen.
En jij als moeder moet toch het goede voorbeeld geven?:o

een k*tvirus dat zich voordoet als de politie . En waar je zogezegd vanaf geraakt als je 100 euro betaald lol . Gelukkig een oplossing gevonden door een nieuw profiel te maken op windows en documenten afzonderlijk te kopiëren en oude profiel te verwijderen .

Heb vrijdag gedipt. Voelde vrijdag zelf niets. Zaterdag en zondag had ik een lichte irritatie, dacht dat het gewoon stijf was. Triceps was ook helemaal kapot. Maandag voelde ik niets, gisteren alleen bij duwbewegingen (db press, bench).

Heb gisteren ook wel rotator cuff oef gedaan. Kan het daaraan liggen? Extra belast terwijl ik had moeten rusten?

---------- Post toegevoegd Wed 11 Apr 2012 om 18:19 ----------

Vorige week maandag had ik hem bij borst gedaan met alleen BW. Ellebogen naar buiten duwen en wat voorover leunen. Ik zak tot mijn armen op ong 90° zijn.
Vrijdag met armen tot 5x30kg gegaan (was pr, vorige pr was 6x20kg, is +- een maand geleden). Duw mijn ellebogen dan naar binnen en zak ook tot 90°

Heb even wat zitten googlen en ben op het impingementsyndroom gekomen. Zou het dit kunnen zijn?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Impingementsyndroom_%28schouder%29

ik had in begin ook last maar volgens mij heeft gewoon met spierpijn enz te maken, gun je triceps/borst/schouders genoeg rust en doe het evt 2x in de week. Als je dan over 2-3 maanden nog steeds last van hebt dan is er miss iets anders aan de hand.

potverdomme kevin blom vuile homo. na 4min al rood keeper heerenveen en penatly voor ajax. srs die homo ga ik keer thuis opzoeken. vorige jaar naaide hij ook al fc zwolle in beslissende wedstrijd, grootste kl***zak die er is.

Veeeeeeel te moe. Volgens mij is het beter als ik de training oversla vandaag. Maar dat is moeilijk, inhouden. :fuu:

potverdomme kevin blom vuile homo. na 4min al rood keeper heerenveen en penatly voor ajax. srs die homo ga ik keer thuis opzoeken. vorige jaar naaide hij ook al fc zwolle in beslissende wedstrijd, grootste kl***zak die er is.

terechte rode kaart schele

Terug
Naar boven