- Waardering
- 2.502
- Lengte
- 1m85
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was ik weeral een dumpje aan het maken dat zijn weerga niet kent, valt me die pc toch niet uit. potverdomme.
Add je haar op fb en vraag ze een keer mee uit?
PICS??

:
)Word lastig gevallen door 2 (lelijke, mijn mening) chicks, een zo'n meisje praat de hele tijd tegen mij aan op social media en probeert mij aan haar vriendin te koppelen (ugly), en ik kan moeilijk nee zeggen tegen meisjes omdat ik hun niet wil kwetsen, dus nu weet ik niet wat ik moet doen![]()
alles goed?
ik mis onze gesprekken wel hoor <'3 is er al een nieuw meisje in je leven btw?:$
alleen ik wil wel eens weten of je echt zo lekker doet als dat ik denk :')hahahahhahahahahahahah gooi eens pics kan ik bepalen of ze do-able isHaha heb ik ook last van,, deze is dan wat directer dan die van jou zal wel effe een gesprek posten
Edit :
She
Haha jeej je bent er weeralles goed?
Me
Jawoor met jou?
She
Ja gaat wel oke. Ik mis je:$ wanneer gaan we weer eens chillen?
Me
kan van de week waarschijnlijk wel ofz, effe kijken
She
Ik heb niet mega veel tijd maar ik hoop dat jij kan als ik kan en andersom. Vanaf maandag begint het school leventje helaas weer..
Me
naja we zullenz ien
She
Jaik mis onze gesprekken wel hoor <'3 is er al een nieuw meisje in je leven btw?:$
Me
mwah niet zo'n behoefte aan eigenlijk...ga wel is met meisjes als ik uit ga maar geen relatie of wat dan ook, zit ik niet op te w8e
She
Ja en terecht, dan krijg je toch alleen maar ruzie. Ik dacht eerst dat ik een relatie met je wou maar toen ik er goed over na ging denken besefte ik dat ik je eigenlijk alleen graag dagelijks wou platnken haha ^^
Me
hahaha oke, nou dankje
She
Dat was geen compliment daar wou ik eigenlijk meer mee zegen, kom nken hahaha
Me
kom je tekort dn?
She
Abosluut niet daar kies ik zelf vooralleen ik wil wel eens weten of je echt zo lekker doet als dat ik denk :')

Haha heb ik ook last van,, deze is dan wat directer dan die van jou zal wel effe een gesprek posten
Met andere woorden: na het plezier ga je waarsch een heel drama verhaal te horen krijgen![]()
dus niet de moeite waard
Als die van mij ook zo direct waren was ik f*cked, die 2 van mij zijn echt niet te doen, would not hit, even when it needs to be done to save the human race
volgens mij kan ik nog altijd geen melanotan gebruiken!!!!