MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Brah laten we haar gaan halen, vastbinden in kelder en dan dbb rapesquad erop loslaten!

Ik sla even over maar leef jullie uit!:o

Fuuuark bro :eek: en ik von het al eng dat me ex 4 uur voor me huis ging posten in der auto! Your ex crazy!

:aai: rustig aan broski dit is erg verpauperd maar geen gekje dingen doen :):aai:

Nee man, mijn dag is alweer goedgemaakt!:)

Pff. Crazy woman.
Hoop voor je dat je het geld kan terug krijgen. Sterkte bro

Tnx brah, idd crazy bish.

Ik moet eerlijk zeggen als ik een relatie heb ben ik zo trouw als een hond, jammer genoeg kan ik dat niet van iedereen zeggen. Ze heeft al langer met hem lopen kloten, kan niet anders. En hij zou ook wel geweten hebben dat we wat hadden. Als ik hem zie kan die gaan rennen :)

Ik zou je energie bewaren pik.
Waarom zou je er energie en woede er insteken.
Het is misschien k*t om te zien.
Maar hoe meer jij gaat haten richting haar kant, des te triester zij gaat doen.
Zo zijn vrouwen.

Zij gaat je zwart maken tegen al haar vriendinnen.

Ik zou het laten doen pik. Het beste is gewoon genieten van je vrijgezelle leven nu;)

Ik moet eerlijk zeggen als ik een relatie heb ben ik zo trouw als een hond, jammer genoeg kan ik dat niet van iedereen zeggen. Ze heeft al langer met hem lopen kloten, kan niet anders. En hij zou ook wel geweten hebben dat we wat hadden. Als ik hem zie kan die gaan rennen :)

Hmm, niet zo kort door de bocht. Je weet het niet. Ze kan hem misschien wel leuk gevonden hebben maar niets er mee gedaan hebben ;)

Ik snap wel wat je zegt alleen dit is pure invulling.

Daarnaast, gelijk aan wat Z1000 zegt, geen energie in steken. Wat valt er te behalen voor je? Behalve dat je jezelf verschrikkelijk laat kennen?

****ed up man pianoles ging helemaal klote

Ik zou je energie bewaren pik.
Waarom zou je er energie en woede er insteken.
Het is misschien k*t om te zien.
Maar hoe meer jij gaat haten richting haar kant, des te triester zij gaat doen.
Zo zijn vrouwen.

Zij gaat je zwart maken tegen al haar vriendinnen.

Ik zou het laten doen pik. Het beste is gewoon genieten van je vrijgezelle leven nu;)

Heb je helemaal gelijk in, (ik heb ondertussen alweer een f buddy, een nieuwe:)) maar als je een relatie hebt, heb je toch enigsinds vertrouwen in elkaar en tijdens de relatie lopen kloten met andere jongens heb je aan mij echt een verkeerde. Wat ze daarna doet zou me echt geen fl**ker mee interesseren, maar tijdens een relatie is toch wel ernstig.

@nitwit, het kan niet anders we wisten met wie we omgingen en het is ook geen klasgenoot dus lijkt me sterk dat ze iemand met uitgaan is tegen gekomen(want was dr 9 van de 10 keer bij)

mn laptop heeft er de brui aan gegeven, net een maand voor D3 :(

Heb je helemaal gelijk in, (ik heb ondertussen alweer een f buddy, een nieuwe:)) maar als je een relatie hebt, heb je toch enigsinds vertrouwen in elkaar en tijdens de relatie lopen kloten met andere jongens heb je aan mij echt een verkeerde. Wat ze daarna doet zou me echt geen fl**ker mee interesseren, maar tijdens een relatie is toch wel ernstig.

@nitwit, het kan niet anders we wisten met wie we omgingen en het is ook geen klasgenoot dus lijkt me sterk dat ze iemand met uitgaan is tegen gekomen(want was dr 9 van de 10 keer bij)

Ja helemaal gelijk in.
Vreemdgaan is imo ook echt een t**fus streek.

Maar sterkte de komende tijd. Hopelijk kan je, je woede kwijt op het ijzer;)

true that, ben ook wel blij dat ik zo snel een ander heb kunnen fixen om me test in toon te houden:o:D

hoe is het met madame3000?

Lol, ieder z'n manier brah, nice.;)

Madame3000 is wel een leuke die houden we erin!:D
Maar gaat goed!

Neuh, gotta stay away from them. Mensen nabij Arnhem zijn ook niet helemaal lekker hoor. Heb er ook nog een ex rondrennen :D Lekker daar laten :cool:

****ed up van je auto. :(

Hahaha naja arnhemse mannen is weer en ander verhaal, daar heb ik geen verstand van.:D

Ach het is maar een auto, ik maak me meer zorgen over wat er nog komen gaat, haar kennende is ze nog niet klaar..

Haha precies, waar denk je waar die pr's vandaan komen. Pure madness:D:o

I know that feel bro, heerlijk geraged @ gym vanmiddag!:fire:

Geen idee of het hart problemen zijn bij mij.

Maar wil mijn hart nog wel laten onderzoeken.

Mijn vader heeft er problemen mee en aan mijn moeders kant heeft mijn oma gewoon een gat in der hart.

Flinke fout gemaakt in het aantal uren schatten van 'n project, vaste prijs afgesproken en werk waarschijnlijk voor 'n tientje per uur ofzo :o

Dat mijn debiele dronken stalkende ex voor de deur benedenstaat aan te bellen en te doen rond dit onchristelijke tijdstip!?! Tis weer dramatijd... :(

Dat mijn debiele dronken stalkende ex voor de deur benedenstaat aan te bellen en te doen rond dit onchristelijke tijdstip!?! Tis weer dramatijd... :(

Ik snap echt niet dat mensen zo kansloos kunnen zijn en niks beters te doen hebben! Wel k*t voor je man :(

Gvd net grandioos mijn fistel opengesprongen , lekker zo vooor de wedstrijd wat een terngzooi

Terug
Naar boven