- Waardering
- 513
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 1%
Hmmm net nog gehad
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik wil shoarma...
en alles wat ik zo nog mag eten is kwark en pap... 
- Fransie is een irritante betweter
- Hoody denkt dat hij een hoger IQ en EQ heeft dan z1000
- Arnodsi is een fatty
Wel super stoer om een foto van bijna een jaar terug te posten waar ik niet eens trainde![]()
Wel super stoer om een foto van bijna een jaar terug te posten waar ik niet eens trainde![]()

Heb ik dat gezegd dan?
Dat mijn foto hier is geplaatst doet me niet zoveel trouwens, is al tientallen keren voorbij gekomen.
http://i41.tinypic.com/2usd5ds.jpg
Hmm nee nu ben je wel stuk buffer, excuses dat ik je foto uit je ecto-tijdperk heb geplaatst.

En weer een paar maandjes geleden.
Blijft toch leuk dat je op een 15 jarige blijft haten die tenminste traint, goed eet enz. Haters gonna hate.
heeft niks met haten te maken, je hebt gewoon een te grote muil voor een kleine snotneus
Cool story bro. Heb nog nooit wat tegen je gezegd dus weet niet waar ik een grote muil tegen jou heb. Nu mag je over gaan op pm want dit is ziek irritant voor andere forum-gebruikers.ja jij zet in 2 maanden 5kg spiermassa aan he?
heeft niks met haten te maken, je hebt gewoon een te grote muil voor een kleine snotneus