pasta saus
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 484
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cool story bro. Heb nog nooit wat tegen je gezegd dus weet niet waar ik een grote muil tegen jou heb. Nu mag je over gaan op pm want dit is ziek irritant voor andere forum-gebruikers.
dude wtf, dan springt mijn hart eruitff geen pwo meer voor mij, 3 scheppen no xplode en 1 hard is toch iets teveel van het goede![]()
pwo is ideaal dan, srsnog nooit pwo gedaan, zit er wel over te denken. Ik heb in de cut echt weinig energie om te trainen..
Vrijdag noxipro in de aanbieding zei B&F.nog nooit pwo gedaan, zit er wel over te denken. Ik heb in de cut echt weinig energie om te trainen..

sow dat was gewoon epic spellingsfout eigk ipv onbedoelde dubbelzinnige betekenis

De HyperFX wel ja.. Jezus. Hartkloppingen, ongeconcentreerd, zenuwachtig rot gevoel krijg ik er van. En daarna?Kotsmisselijk.
sow dat was gewoon epic spellingsfout eigk ipv onbedoelde dubbelzinnige betekenis![]()

Hoezo dat dan?
Ik denk niet dat het heel goed is maar lijkt me beter dan aas. Ik groei er naar mijn gevoel sneller door nu ik weer ff bulk. Hardere pomps, meer kracht etc
Zit niks in waar je van zou groeien, geeft je alleen energie door de stimulanten. Sterker nog, heb ergens gelezen dat 1,3 DMAA wat in veel boosters zit zelfs negatief werkt op spiergroei doordat het de spieren uitdroogt of iets dergelijks, maar daar weet ik het fijne niet meer van.
Pomp is trouwens ook totaal niet nuttig en kracht zit in je, krijg je niet van zo'n product.