XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Nee hoor, ik vind het wel grappig. Irritant voor jou misschien.

Niet irritant hoor, vermaak me wel

Cool story bro. Heb nog nooit wat tegen je gezegd dus weet niet waar ik een grote muil tegen jou heb. Nu mag je over gaan op pm want dit is ziek irritant voor andere forum-gebruikers.

Ik hoef niet te pmen en dit topic staat toch geen belangrijke info in. Ik heb ook nergens gezegd dat je een grote bek tegen mij hebt, maar antwoorden met "cool story bro" of "haters gonna hate" vind ik al redelijk bijdehand.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ff geen pwo meer voor mij, 3 scheppen no xplode en 1 hard is toch iets teveel van het goede:o

nog nooit pwo gedaan, zit er wel over te denken. Ik heb in de cut echt weinig energie om te trainen..

pwo is tyfuszooi

Hoezo dat dan?

Ik denk niet dat het heel goed is maar lijkt me beter dan aas. Ik groei er naar mijn gevoel sneller door nu ik weer ff bulk. Hardere pomps, meer kracht etc

Zit niks in waar je van zou groeien, geeft je alleen energie door de stimulanten. Sterker nog, heb ergens gelezen dat 1,3 DMAA wat in veel boosters zit zelfs negatief werkt op spiergroei doordat het de spieren uitdroogt of iets dergelijks, maar daar weet ik het fijne niet meer van.

Pomp is trouwens ook totaal niet nuttig en kracht zit in je, krijg je niet van zo'n product.

Heb een haat/liefde relatie met pwo

voordeel is dat je met sommige door de 1.3 dimethxxxx euforisch voelt, enorm veel energie krijgt en je er productief van wordt

nadeel is wel dat je, vooral met een hogere dosis, er een (zware) crash van krijgt en de kans hebt dat je niet kan slapen, erg lastig als je school/werk hebt in de ochtend

Zit niks in waar je van zou groeien, geeft je alleen energie door de stimulanten. Sterker nog, heb ergens gelezen dat 1,3 DMAA wat in veel boosters zit zelfs negatief werkt op spiergroei doordat het de spieren uitdroogt of iets dergelijks, maar daar weet ik het fijne niet meer van.

Pomp is trouwens ook totaal niet nuttig en kracht zit in je, krijg je niet van zo'n product.

PWO supps moet je ook meer zien als oppeppers voor mensen. Sommigen gaan met moeite naar de gym na 'n lange dag werken, maar met 'n PWO voelen ze zich nog wel 'opgepept' genoeg om te gaan.

Heb er zelf geen baat bij daar ik niks merk van al die PWO supps en toch geen fysiek zware dagen heb :)

Het hele gedoe met bepaalde ingredienten die iets qua kracht/hypertrofie voor je betekenen geloof ik allemaal wel, hoef je het niet voor te doen.

ik doe ze puur voor energie boost als ik een vermoeide dag heb gehad

Terug
Naar boven