AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Shit fransie kan je vliegen met die oren?

Als ik bv 1 schep mesomorph neem... dan ben ik ****ing raar in de crash... mesomorph is wel weer sterker dan hard en no explode, wel een aanrader je wordt er ****ing aggresief van in de gym + alpha gevoel. alleen word je er ****ing raar van in de crash:D:D;)

Ik word sowieso naar bij grote hoeveelheden, goed eten na de training helpt wel:)

en als je savonds gaat naaien kan je beter geen pwo nemen met trainen

Heb nooit honger als ik pre wo's neem?????? wat ook raar is, is dat ik me nooit vol voel als ik het neem

haha ja heb ik ook wel maarja gewoon vreten:D

probleem bij mij met pwo's is dat ik te lang doorga soms wel 2 uur of langer aan t trainen :/

haha ja heb ik ook wel maarja gewoon vreten:D

probleem bij mij met pwo's is dat ik te lang doorga soms wel 2 uur of langer aan t trainen :/

train tegenwoordig echt MAX 1 uur, ben dat overtraining zat, daarnaast zijn er genoeg berichten over dat 1 uur trainen het best is:D Sommige PWO's verminderen wel cortisol, maar zou alsnog echt niet langer dan 1.5 uur gaan.

train tegenwoordig echt MAX 1 uur, ben dat overtraining zat, daarnaast zijn er genoeg berichten over dat 1 uur trainen het best is:D Sommige PWO's verminderen wel cortisol, maar zou alsnog echt niet langer dan 1.5 uur gaan.

ik kap er ook mee als de pomp verdwijnt dan weet ik al genoeg :o eet nu ook meer carbs dus kan meer hebben en herstel goed verder, als ik moe ben gewoon dag rust. Train nog maar 3x in de week ;)

Doe je die fullbody workout? reageer je er goed op?

Nee split maar soms duurt het lang omdat compounds zoals deadlift squat en bp veel energie kosten en ik ze max wil pakken dus veel rust er tussen. De setjes daarna knal ik in 1 keer door met dropsets, supersets etc. Ben zo makkelijk 30/40 min bezig met alleen DL:p

train nu bijna een maand 3x per week en gaat veel beter

Nee split maar soms duurt het lang omdat compounds zoals deadlift squat en bp veel energie kosten en ik ze max wil pakken dus veel rust er tussen. De setjes daarna knal ik in 1 keer door met dropsets, supersets etc. Ben zo makkelijk 30/40 min bezig met alleen DL:p

train nu bijna een maand 3x per week en gaat veel beter

water? hoevaak trek jij je nu af? ben srs al 1 maand gestopt en heb betere pomp en agressiever tijdens workout en meer kracht (srs)

Haha wat een vraag:o:p

Ik heb nu alweer een tijdje een bats sletje die ik 1x in de week/2 weken zie en helemaal het leplazerus neuk :p

Met zink, hoger in vetten en d3 ben ik nu wel dagelijks zo geil als boter. Haren groeien ook sneller lol

Haha wat een vraag:o:p

Ik heb nu alweer een tijdje een bats sletje die ik 1x in de week/2 weken zie en helemaal het leplazerus neuk :p

Met zink, hoger in vetten en d3 ben ik nu wel dagelijks zo geil als boter. Haren groeien ook sneller lol

wahahahaa mijne heeft mij 1.5 maand geleden gedumpt:D omdat ik een benen training verkoos boven coïtus, ze hoeft mij nu nooit meer te zien lol

wahahahaa mijne heeft mij 1.5 maand geleden gedumpt:D omdat ik een benen training verkoos boven coïtus, ze hoeft mij nu nooit meer te zien lol

loooooooooooooooooooooooooooooooooooooool

die van mij hoor ik de rest van de week nooit wat van alleen in het weekend, ideaal zo. Ik hoef nog geen vaste vriendin veel te duur en alleen maar ellende:p:o

---------- Post toegevoegd Wed 18 Apr 2012 om 20:22 ----------

Dan was er vast geen sprake van echte liefde :(

love for the iron <3

Terug
Naar boven