AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

BB'en eist zijn tol, pas niet meer in mijn hemden :(
Moet ze al telkens paar knoppen open zetten en zelf dan schiet de laatste knop bijna open, pic hiervan;

16m1754.png

Als ik maat groter koop dan ziet het er te wijd uit en zo gaat het echt niet meer, tips/tricks? Anders maar geen hemden meer dragen...

Bij niet klassieke hemden kan je er een T-shirt onder dragen en dat knopje dat niet meer toe gaat open houden. Hemd komt strak te zitten en toch lijkt het niet te klein! ;)

Hemden kopen met elastan erin verwerkt!

hemden laten taileren, ziet er overigens niet echt buff out bro.

Bij niet klassieke hemden kan je er een T-shirt onder dragen en dat knopje dat niet meer toe gaat open houden. Hemd komt strak te zitten en toch lijkt het niet te klein! ;)

Hmm ja maar meeste hemden die ik heb zijn wel klassiek :p
Thx tho!

Hemden kopen met elastan erin verwerkt!

Waar vind je die :p

hemden laten taileren, ziet er overigens niet echt buff out bro.

Taileren begin ik nog niet aan.
En idd ben al buffer geweest, zit op 8%.

teh **** man dat lijkt op een laken ofso

Waarom niet tailleren? Handige oplossing lijkt me..

Ik heb ook al nieuwe shirts en bh's moeten kopen en tailleren :o. Makes me feel buff man (wat ik niet ben) :o.

Wat heb je gedaan dan?
Kan ook aan z'n eerdere vervolgingen liggen,als hij die heeft..

OT. 5.25 wakker gebeld..

Wat we hebben gedaan ga ik je hier niet vertellen.. en nee, hij heeft geen strafblad, ik wel... dus vind ik het extra raar. (Zelfs al zijn het kleine feiten op de mijne)

Lekker boeiend, zie je aan de buitenkant niet dat je dat hebt laten doen. Weet alleen jij zelf.
Als je een ander model koopt die al wat meer getailleerd is komt het op hetzelfde neer. Alleen is laten aanpassen goedkoper dan nieuw spul halen.

Lekker boeiend, zie je aan de buitenkant niet dat je dat hebt laten doen. Weet alleen jij zelf.
Als je een ander model koopt die al wat meer getailleerd is komt het op hetzelfde neer. Alleen is laten aanpassen goedkoper dan nieuw spul halen.

True that, moet het misschien toch eens overwegen

dat kan zeker niet met t-shirts? ik heb er namelijk best veel die redelijk strak zitten rond de schouders maar 1-2 maten te groot zijn bij mijn middel

Dat kan wel hoor.

@eleturtlephant,

Heb er eentje gekocht van Replay, gekocht bij score. Was 70€ geloof ik..

Verdomme ik wou het eigenlijk afkappen met een meisje,heb I'n plaats daaevan de hele avond liggen nken. stom stom stom

Wekker ging om 7 uur voor school, blijkt opeens die leraar ziek te zijn dus heb ik pas om 11 uur les. Ben nu al klaar wakker, dan maar een beetje dbb'en.

Gisteren mijn club (niet mijn team) kampioen geworden... Katabool als de nete geweest. MOEST ik naar school voor 2 uur van ma

Gisteren een verdiend relaxdagje gehad. Hele dag Red Dead Redemption gespeeld en een halve rol bastogne weggekaand. Vannacht wakker geworden met zware buikkrampen. ****ing cheatdays!

Terug
Naar boven