MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Net na lang nog eens rondje mw2 gespeeld free for all, derde geïndigd k/d 23-11

ja kan hier echt pissed om worden, wil na een lange dag nog even cod/gow3 kunnen doen en dan krijg ik zo'n schijtconnectie

brb 100x schieten en 2 kogels raken
brb beeld gaat alle kanten op
brb teleporteren
brb 1km om de muur en worden vermoord

:)

ja kan hier echt pissed om worden, wil na een lange dag nog even cod/gow3 kunnen doen en dan krijg ik zo'n schijtconnectie

brb 100x schieten en 2 kogels raken
brb beeld gaat alle kanten op
brb teleporteren
brb 1km om de muur en worden vermoord

:)

Idd :p heb ik soms ook, herkenbaar

M'n pa die me enigszins op de feiten drukt van m'n geld uitgeef verslaving, wilde een abbo op Flex nemen, maar hij vond het niet zo'n goed idee .. ( ivm met studie )

Scherm van m'n mp3-speler is kaduuk en kan niet vervangen worden :(

mss maar eens je hersenen gaan gebruiken dan bro :rolleyes:

of meer trainen, op dat moment geef je niks uit

Ik snap hem niet helemaal ...

geld dat ik verdien gaat 3/4e naar m'n spaarrekening voor studie/kamer enz. hij vond het jammer geld, mjah enigszins heeft die wel gelijk..

---------- Post toegevoegd Mon 23 Apr 2012 om 20:43 ----------

Klinkt mss dom maar je moet af en toe eens rommelmarkten doen, laatst verdiende ik 250 euro door oude rommel te verkopen op 1 dag.

Ik heb niet eens rommel :P Enige dat ik ooit zou kunnen verkopen is m'n boeken collectie ... :P

geld dat ik verdien gaat 3/4e naar m'n spaarrekening voor studie/kamer enz. hij vond het jammer geld, mjah enigszins heeft die wel gelijk..

Ik heb niet eens rommel :P Enige dat ik ooit zou kunnen verkopen is m'n boeken collectie ... :P
wat is er jammer aan 3/4e ???? dat is toch niet weinig ofzo

Lucky me, ouders gaan m'n kamer/studie betalen :)
Boekencollectie verkoopt ook ;) stel je hebt 50 boeken, 15 worden verkocht aan 5 euro = 75 eurie

Natuurlijk te zien welke boeken

wat is er jammer aan 3/4e ???? dat is toch niet weinig ofzo

Volgens mij gaan we langs elkaar heen

van de laat ik zeggen 1200 die ik in de maand maak met m'n bijbaantje ... gaat er zo'n 800 naar m'n spaarrekening ( gaat er nog kost/inwoning af ) toen had ik het er met hem over dat ik een abbo op Flex wilde nemen, en toen gaf hij me argumenten waarom ik het beter niet kon gaan doen .. ivm met m'n studie die ik in september ga starten ...

Lastig verhaal.. vaders wil graag dat ik genoeg geld over heb

---------- Post toegevoegd Mon 23 Apr 2012 om 20:47 ----------

Lucky me, ouders gaan m'n kamer/studie betalen :)
Boekencollectie verkoopt ook ;) stel je hebt 50 boeken, 15 worden verkocht aan 5 euro = 75 eurie

Natuurlijk te zien welke boeken

Haha, ik betaal netjes alles zelf, ik heb alleen maar CSI boeken die verkopen niet

Migraineaanval of oververmoeidheid?

wel ik ben de laatste tijd vaak moe, ga laat slapen in de week en er weer vroeg uit, ga af en toe eens uit in het weekend, veel huiswerk, drukke schoolperiode,...

maar dit weekend had ik echt goed kunnen uitslapen en voelde me zelfs niet moe deze morgen.

ik ga het alleszinds niet wagen om nu te trainen, had zware squats gepland :(

wel ik ben de laatste tijd vaak moe, ga laat slapen in de week en er weer vroeg uit, ga af en toe eens uit in het weekend, veel huiswerk, drukke schoolperiode,...

maar dit weekend had ik echt goed kunnen uitslapen en voelde me zelfs niet moe deze morgen.

ik ga het alleszinds niet wagen om nu te trainen, had zware squats gepland :(

Beterschap bro!

Kende da gevoel nie, als je wakker word, je voelt je goed en je denkt.. Vandaag ga ik er is een productive dag van maken?

da heb ik dus totaal nie (srs).... :mad:

zo afkappen met een meisje :( hopelijk gaat ze niet huilen

Terug
Naar boven