AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Giga bui net terwijl ik even een wandeling maakte... helemaal doorweekt en koud nu ... :(

Kneiter veel spierpijn in m'n onderarmen, gisteren 110m2 aan stenen gesjouwd ... kon vanochtend de spuitlans op het werk niet meer oppakken ...

De nachtmerrie die ik vandaag had :

Ik was zo geil dat ik gewoon met een versleten stinkende doos van 40 zat te kussen :s

Nu begrijp ik waarom er zoveel mensen scheiden

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

+ Eerste keer naar mondial geweest, nooit meer ! Alleen maar vieze stinkende n*gers die denken dat 50 cent zijn ... Dus totaal niet de Zyzz generation

t*ring gaaf festival haha, me jelly

Gezakt voor rijbewijs, reed perfect, alleen omdat ik werd afgeleid door die examinator die hele tijd tegen me aan het ouwehoeren was, reed ik straat in waar ik niet in mocht = ingrijp = FAIL.

Tyfustering.

Net wel lekker agressie weggefitnesst :)

Onvoldoende voor een tentamen europees recht.

fuark vannavond om 0400 op voor de baas godnondeju

whow wtf.

ik kwam thuis en ik zag ineens minder scherp door mn rechter ook, na kwartier was dit weg, maar kreeg ik hoofdpijn.
dan spontaan in slaap gevallen boven mn schoolboeken (ma kwam me wekken omdat ze me tot beneden hoorde ademen) en nu ben ik suuuuper misselijk maar geen hoofdpijn meer.

the **** is this

whow wtf.

ik kwam thuis en ik zag ineens minder scherp door mn rechter ook, na kwartier was dit weg, maar kreeg ik hoofdpijn.
dan spontaan in slaap gevallen boven mn schoolboeken (ma kwam me wekken omdat ze me tot beneden hoorde ademen) en nu ben ik suuuuper misselijk maar geen hoofdpijn meer.

the **** is this

Migraineaanval of oververmoeidheid?

net naar kine gewist om voor de eerste keer VP te laten meten ->19.7 :mad:

net cod doen, kreeg een 150ms ping lobbies, 10x geraged en geschreeuwd. controller bijna gegooid dus ik check speedtest en krijg dit

yes real life

yes ping
1911317064.png

^lol

net cod doen, kreeg een 150ms ping lobbies, 10x geraged en geschreeuwd. controller bijna gegooid dus ik check speedtest en krijg dit

yes real life

yes ping
1911317064.png

Net na lang nog eens rondje mw2 gespeeld free for all, derde geëindigd k/d 23-11

Terug
Naar boven