Panzer VIII
Huge Freak
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
whow wtf.
ik kwam thuis en ik zag ineens minder scherp door mn rechter ook, na kwartier was dit weg, maar kreeg ik hoofdpijn.
dan spontaan in slaap gevallen boven mn schoolboeken (ma kwam me wekken omdat ze me tot beneden hoorde ademen) en nu ben ik suuuuper misselijk maar geen hoofdpijn meer.
the **** is this
jezus, is dus wel gebeurd.
idk man dat weet jij beter dan ik.
Was het btw de 2e keer al? was toch een keer eerder gebeurd
---------- Post toegevoegd Tue 24 Apr 2012 om 14:50 ----------
idk man dat weet jij beter dan ik.
Was het btw de 2e keer al? was toch een keer eerder gebeurd![]()

net voor het eerst gaan zonnebanken in een schoonheidssalon (no homo).
).
) Lach ik eens vriendelijk en zeg ik goeiedag. Gapen ze mij gewoon zonder iets te doen of zeggen. Dan maar met een pokerface betaald en weggegaan 
Ik kom binnen, ze brengt mij naar achter (naar de zonnebank). Ze stelt 10min voor omdat het de eerste keer is. Dus zij gaat weg, ik kleed mij uit.
Sta ik daar voor die zonnebank. Geen flauw idee hoe je het aanzet (er is alleen een aan/uit knop). Ik had geen zin om mij helemaal terug aan te kleden, dus doe in mijn boxershort de deur open. En vraag hoe je die aanzet. Zegt ze dat zij die aanzet op het moment ik eronder lig. Dus beschaamd ga ik eronder liggen. Zet ze dat ding aan. Lig er 10 min onder (wordt trouwens t*fus heet, wist ik niet).
Na 10 min kleed ik mij terug aan en stap ik uit dat kamertje. Staan daar 2 9/10chicks te wachten (eind 20, mooi tanned) Lach ik eens vriendelijk en zeg ik goeiedag. Gapen ze mij gewoon zonder iets te doen of zeggen. Dan maar met een pokerface betaald en weggegaan
![]()
Don't know, lag er 10sec onder en het sprong aan

Me jellyThat sucks dude! Bij mij in de gym hebben ze een zonnebank, mocht ik getand willen worden gebruik ik die wel...

Ik kom binnen, ze brengt mij naar achter (naar de zonnebank). Ze stelt 10min voor omdat het de eerste keer is. Dus zij gaat weg, ik kleed mij uit.
Sta ik daar voor die zonnebank. Geen flauw idee hoe je het aanzet (er is alleen een aan/uit knop). Ik had geen zin om mij helemaal terug aan te kleden, dus doe in mijn boxershort de deur open. En vraag hoe je die aanzet. Zegt ze dat zij die aanzet op het moment ik eronder lig. Dus beschaamd ga ik eronder liggen. Zet ze dat ding aan. Lig er 10 min onder (wordt trouwens t*fus heet, wist ik niet).
Na 10 min kleed ik mij terug aan en stap ik uit dat kamertje. Staan daar 2 9/10chicks te wachten (eind 20, mooi tanned) Lach ik eens vriendelijk en zeg ik goeiedag. Gapen ze mij gewoon zonder iets te doen of zeggen. Dan maar met een pokerface betaald en weggegaan
![]()

Ik heb er thuis 1That sucks dude! Bij mij in de gym hebben ze een zonnebank, mocht ik getand willen worden gebruik ik die wel...

Durf ik nietIk haat het als mensen zo onfatsoenlijk zijn om niks terug te zeggen! Meestal zeg ik iets erachter aan in de trand van, nou dan niet!
Grrr bitches!![]()