- Waardering
- 1.291
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 105kg
ja ik ook helaas, ben nu hard aan het cutten kijken of het wat word

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Herkansing tentamen van een 4.2 naar een 4.5 zonde van de moeite..

Nee, want ik neem gewoon het cijfer van vorig jaar mee dus het helpt niets

**** tentamen niet gehaald
Ik ga me zelf vanaf morgen tot 16mei opsluiten.
Heb geen zin om 6000 euro stufie te moeten terug betalen.

ik zie haar echt super graag en hoop dat ze met mij verder wilt, maar ik vrees de vooruitzichten.... voel me echt ****ing down (en dan nog "vrienden" die ons blijkbaar uit elkaar willen scheuren....) voel me echt slecht atm... ik zal blij zijn als ik morge hersenloos kan gaan werken... heb er een ****ing deja-vu aan van een anderhalf jaar geleden :sBlijkbaar had er iemand een paar dagen geleden onder m'n naam hier op DBB gepost over dat ik ruzie heb met m'n vriendin en "het leuk zou vinden"
:s
zij leest ook mee op dit forum en nu zit ik met de gebakken perenik zie haar echt super graag en hoop dat ze met mij verder wilt, maar ik vrees de vooruitzichten.... voel me echt ****ing down (en dan nog "vrienden" die ons blijkbaar uit elkaar willen scheuren....) voel me echt slecht atm... ik zal blij zijn als ik morge hersenloos kan gaan werken... heb er een ****ing deja-vu aan van een anderhalf jaar geleden :s
pfff life sucks

hopelijk wil ze de moeite er nog voor doen...