AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik heb inmiddels ook een redelijk laagje vet... maargoed als ik lekker vooruitgaat who cares... gewoon lekker cutten over een maand of 6

**** ben uit me broek gescheurd tijdens het fietsen. dik gat bij me broekzak en moet nu daarmee aar school.

wel weer teken dat de bulk aanslaat haha

bezorger die 10x hier aanbelt om en pakketje van de buren (die al 6 maanden verhuist zijn) maar bij mij te leveren(komt hun beter uit)... 1e keer in lange tijd dat ik op een vreemde boos werd, hij zei wel sorry, verder kwam er ook niks uit bij hem

Whatsapp lost je problemen op :p

rwujd2.png

Soniamproud.jpg :D

Naar de tandarts vanmiddag :( GTFO OUT OF MY MOUTH, BITCHES

verkouden zat in cut, brb om de 2 sec niezen, voeding k*t momenteel :( :FUU

Herkansing tentamen van een 4.2 naar een 4.5 zonde van de moeite..

NAtuurlijk niet, alle beetjes helpen!

**** tentamen niet gehaald:mad::mad::mad:

Ik ga me zelf vanaf morgen tot 16mei opsluiten.
Heb geen zin om 6000 euro stufie te moeten terug betalen.

Vanochtend eerder opgestaan ( lees 6 uur ) om lab voor te bereiden.
Om vervolgens met men domme harses het labdeel van volgende week voor te bereiden.
Zodat ik even later op het laboratorium er bij stond als...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vandaag 2de werkdag, loop op werkschoenen en ik sta geen minuut stil (magazijn). Voeten doen ****ing pijn!! Vandaag nog tot 11 door en morgen dan nog een keer van half 3 tot 11, hoop dat mijn voeten het overleven.

Blijkbaar had er iemand een paar dagen geleden onder m'n naam hier op DBB gepost over dat ik ruzie heb met m'n vriendin en "het leuk zou vinden"

:s

zij leest ook mee op dit forum en nu zit ik met de gebakken peren :( ik zie haar echt super graag en hoop dat ze met mij verder wilt, maar ik vrees de vooruitzichten.... voel me echt ****ing down (en dan nog "vrienden" die ons blijkbaar uit elkaar willen scheuren....) voel me echt slecht atm... ik zal blij zijn als ik morge hersenloos kan gaan werken... heb er een ****ing deja-vu aan van een anderhalf jaar geleden :s

pfff life sucks

Blijkbaar had er iemand een paar dagen geleden onder m'n naam hier op DBB gepost over dat ik ruzie heb met m'n vriendin en "het leuk zou vinden"

:s

zij leest ook mee op dit forum en nu zit ik met de gebakken peren :( ik zie haar echt super graag en hoop dat ze met mij verder wilt, maar ik vrees de vooruitzichten.... voel me echt ****ing down (en dan nog "vrienden" die ons blijkbaar uit elkaar willen scheuren....) voel me echt slecht atm... ik zal blij zijn als ik morge hersenloos kan gaan werken... heb er een ****ing deja-vu aan van een anderhalf jaar geleden :s

pfff life sucks

Komt goed bro, als het goed is leest zij dit ook;)

Terug
Naar boven