XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

wifi kaart in de pc gedaan maar kloten pc herkent hem niet ofzo.

Mijn moeder heeft me dag verkloot.... rot wijf

Ze zeikt over mijn vriendin, altijd negatief en ik ben er nu klaar mee.

Ik had mede gedeeld dat ik haar een aanzoek ga doen. en sindsdien zeikt me moeder alleen maar.

ik moet er mee leven. ik vind haar top.

dat mijn moeder niet zo goed kan vinden met haar kan me niks schelen toch?

Ze zeikt over mijn vriendin, altijd negatief en ik ben er nu klaar mee.

Ik had mede gedeeld dat ik haar een aanzoek ga doen. en sindsdien zeikt me moeder alleen maar.

ik moet er mee leven. ik vind haar top.

dat mijn moeder niet zo goed kan vinden met haar kan me niks schelen toch?

je moeder hoeft niet met haar te trouwen toch?
maar zou wel beter zijn als het allemaal soepeltjes loopt tussen haar en je moeder. maar ik zou doen wat je hart zegt, dus gewoon haar een aanzoek doen! succes

je moeder hoeft niet met haar te trouwen toch?
maar zou wel beter zijn als het allemaal soepeltjes loopt tussen haar en je moeder. maar ik zou doen wat je hart zegt, dus gewoon haar een aanzoek doen! succes

ja ik weet het antwoord al op de grote vraag maar toch symbolisch he.

ze kan het goed met me vader vinden en ik goed met haar ouders. alleen mijn moeder zeikt dus ben klaar met haar

ja ik weet het antwoord al op de grote vraag maar toch symbolisch he.

ze kan het goed met me vader vinden en ik goed met haar ouders. alleen mijn moeder zeikt dus ben klaar met haar

en toch blijft het de vrouw die jou hier op deze aardkloot heeft gezet.
geen ruzie met haar krijgen dan blijft het op verjaardagen ook nog een beetje gezellig.

wat zou jij doen na 9 maanden alleen maar gezeik?

ja oke als je het zo stelt. ik zou wel boos worden maar ik kan niet boos blijven haha heb altijd na een uurtje alweer spijt als ik iemand uitscheld ofzo.
Waarom kan je moeder het niet vinden met haar, Misschien een keer met haar daar over praten. (denk wel dat je dat al gedaan hebt)

ja oke als je het zo stelt. ik zou wel boos worden maar ik kan niet boos blijven haha heb altijd na een uurtje alweer spijt als ik iemand uitscheld ofzo.
Waarom kan je moeder het niet vinden met haar, Misschien een keer met haar daar over praten. (denk wel dat je dat al gedaan hebt)

meerdere malen over gehad. elke 2-3 dagen begint ze er weer over. mijn vader heeft het met haar erover gehad maar het helpt ook niet.

Mijn vriendin is een stil type vergeleken mijn moeder. mijn moeder word gek als je niet genoeg praat. wtf

• Like
Waarderingen: Fex
meerdere malen over gehad. elke 2-3 dagen begint ze er weer over. mijn vader heeft het met haar erover gehad maar het helpt ook niet.

Mijn vriendin is een stil type vergeleken mijn moeder. mijn moeder word gek als je niet genoeg praat. wtf

Wtf wat een reden. Ze praat te weinig srs?

ja srs en daarom zeikt ze alleen maar. gaat nergens over toch?
En daarom ben ik dus zo pissed, dit is toch geen goede reden.

echt dat je moeder daar 9 maand over kan zeiken.
hebben ze al een keer wat samen gedaan wat ze beiden leuk vinden miss word het dan beter?

echt dat je moeder daar 9 maand over kan zeiken.
hebben ze al een keer wat samen gedaan wat ze beiden leuk vinden miss word het dan beter?

ja met shoppen lijkt het allemaal zo leuk. maar dan thuis begint ze weer...

maar ik ga slapen. bedankt dat ik me ei effe kwijt kon!

Ik irriteer me echt dood aan al dat PM gespam bij mij.
Allemaal newbies die vragen of ik voedingsschema's en andere tips wil maken/geven.

Iemand anders ook last van??

Nee. Maar jij bent dan ook de alwetende storthoop :p

Ik irriteer me echt dood aan al dat PM gespam bij mij.
Allemaal newbies die vragen of ik voedingsschema's en andere tips wil maken/geven.

Iemand anders ook last van??

Verkapt kijk mij nou veel pm krijgen omdat iedereen me de expert vind.

Vraag me af hoeveel er waar is van al je praat dat iedereen je aanbidt zoals op je werk en dat iedereen bij je komt voor tips en advies. Misschien moet je je wat meer met jezelf bezighouden en maak je nog eens wat progressie

Vraag me af hoeveel er waar is van al je praat dat iedereen je aanbidt zoals op je werk en dat iedereen bij je komt voor tips en advies. Misschien moet je je wat meer met jezelf bezighouden en maak je nog eens wat progressie

Wat zit je nou te huilen man, moet je een screenshot hebben ofzo?

Snap ook niet waarom ik ze krijg, dat is juist het probleem :p

Volgens mij is er iemand jaloers. Killy is misschien dan wel stronteigenwijs, maar behaald prima progressie en heeft al decent krachtstats (wat hij tenminste wel op video bewijst).

Terug
Naar boven