decicco
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een duif op mijn rolluik, die smorgens keihard begint te brullen waardoor ik te vroeg uit mijn slaap ontwaak. Heb laatst een schuine balk op mijn rolluik gemonteerd zodat ze er niet meer op kon zitten, maar schijnbaar heeft ze toch een techniek gevonden om er weer op te komen dat rot beest.

Een duif op mijn rolluik, die smorgens keihard begint te brullen waardoor ik te vroeg uit mijn slaap ontwaak. Heb laatst een schuine balk op mijn rolluik gemonteerd zodat ze er niet meer op kon zitten, maar schijnbaar heeft ze toch een techniek gevonden om er weer op te komen dat rot beest.
Dit is herkenbaar voor me broer. Hij wordt 's ochtends ook wakker door die duiven. Heb er aan zitten denken om ze neer te schieten, maar ja dat valt op in een woonwijk.
Gefeliciteerd.Wat mijn dag van morgen nu al verpest zijn die klote brommers die morgenochtend 5 uur met zoveel mogelijk lawaai door het dorp gassen![]()

Middagdutje doen voordat je je klem gaat zuipen!Te laat gaan slapen en te vroeg wakker. Lekker onuitgerust.
Middagdutje doen voordat je je niet klem gaat zuipen!