Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Een duif op mijn rolluik, die smorgens keihard begint te brullen waardoor ik te vroeg uit mijn slaap ontwaak. Heb laatst een schuine balk op mijn rolluik gemonteerd zodat ze er niet meer op kon zitten, maar schijnbaar heeft ze toch een techniek gevonden om er weer op te komen dat rot beest.

Een duif op mijn rolluik, die smorgens keihard begint te brullen waardoor ik te vroeg uit mijn slaap ontwaak. Heb laatst een schuine balk op mijn rolluik gemonteerd zodat ze er niet meer op kon zitten, maar schijnbaar heeft ze toch een techniek gevonden om er weer op te komen dat rot beest.
;)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit is herkenbaar voor me broer. Hij wordt 's ochtends ook wakker door die duiven. Heb er aan zitten denken om ze neer te schieten, maar ja dat valt op in een woonwijk.

:fuu: Om 6u gaat men wekker!!!!! Daar gaan mijn gains!! :(

Sportschool dicht :(

K*t diarree, kan nog leuk worden met deadlifts vandaag.

K*t gym is gesloten vandaag.

Te laat gaan slapen en te vroeg wakker. Lekker onuitgerust :o.

Neuh, kom er om naar dikke mannen te kijken :trollface:

:wanker:Ga je dan je kuiten trainen?:wanker:

Wie weet :knipoog:, doe dan zelfs speciaal voor jou een hemdje aan :P

Wel zo 1 dan :wanker:

Terug
Naar boven