Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

ik ga inbreken @ gym.
mack10 ga je mee ?

je weet toch wel waar je kuiten zitten?

ja sorry, tuurlijk weet je dat. Maar kan even niet de link leggen tussen masturberen en kuiten trainen. :P

DG80 hoeft zijn kuiten niet te trainen ivm overgewicht. hij traint ze al genoeg door de kilo's op zijn lichaam zegt hij.

Heel de dag leren terwijl iedereen aan het feeste is. Feels bad. Maar het moet helaas. Straks wel lekker trainen.

katers zijn zo kaulo ****ing homo

En waarom is koninginnennacht niet NA koninginnenndag, wtf onhandig als je zo brak bent

sommige meisjes sporen echt voor geen meter '-.-

Dit is herkenbaar voor me broer. Hij wordt 's ochtends ook wakker door die duiven. Heb er aan zitten denken om ze neer te schieten, maar ja dat valt op in een woonwijk.

Tsja daar heb ik ook al aan zitten twijfelen maar toch niet gedaan.

Vanacht van 22.00 tot 05.00 uur wakker gelegen. Oftewel helemaal niet geslapen, snap er niks van

Shit hé, ****ing kater poesje mauw. Futloos. Geen zin meer om te feesten deze qday.

Ja ik vind koninginnedag ook altijd spannend :o

wel ****ed up man, ziek ofzo ?

Nee, niks aan de hand verder. Moest gewoon werken vanochtend, kon gewoon niet in slaap komen.

Heb er altijd wel moeite mee, een uurtje proberen is niks bijzonders maar dit ging wel te ver haha.
Vanavond maar eens op tijd erin dan

Dat de gym dicht is!

FUUUUU

Zoals ik al eerder zij ik moest ik vandaag leren.
Ik wou zo als een beest gaan trainen, maar voel me ziek worden. PWO er in knallen dan maar.
En me toetseboord van laptop verdoet met GHB. Kan een nieuwe halen 50 euro.
Sleutel kwijtgeraakt, sloten laten vervangen 150 euro.

****KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK

FUUUUU

Zoals ik al eerder zij ik moest ik vandaag leren.
Ik wou zo als een beest gaan trainen, maar voel me ziek worden. PWO er in knallen dan maar.
En me toetseboord van laptop verdoet met GHB. Kan een nieuwe halen 50 euro.
Sleutel kwijtgeraakt, sloten laten vervangen 150 euro.

****KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK

leipppp

gym is dicht, klote zooi

Terug
Naar boven